Bilder!

memape

Forelsket i forumet
Hvorfor i alle dager kan det ikke være en app eller noe som lar meg dele bilder med dere fra iPad? Er det det? Hjelp! :p

Var ikke posten over et bilde a? Prøv denne koden når dere vil legge til bilder: < IMG SRC :"linken til bilde" > uten mellomrom :)

Jeg ser ingen bilde..? Dessuten er det jo ingen plass jeg kan hene link fra... For på photobucket f.eks går det heller ikke å laste opp bilder via iPad.. Med mindre e har en app!! *sjekke ut*

Photobucket Pictures, Images and Photos

HURRAA! Nå er det bare å få rett str! :):):)

Hvordan fikk du det til, memape??
Fortell gjerne til oss andre Padbrukere med bildeopplastingsproblemer ;)

Hihihi nå er jeg så glad! Og lur og smart! Jeg lastet ned photobucket.com appen, logget meg inn og lastet opp bildet-> fant html linken på bildet ved å trykke på link symbolet øverst på skjermen, det finner dere når dere trykker dere inn på valgt bilde inne på photobucket. Så skrev jeg. < IMG SRC: (uten mellomrom, takk kariness!) og lite inn html koden! :)) beklager at alt kommer i en bolk.. Det er noe jeg ikke har funnet ut på iPad enda! Returknappen funker vist ikke her inne!

Hvis du vil ha litt mellomrom i posten din selvom du er på ipad Memape så skriv bare
< br >
< br >
En for en enter, to for mellomroms om dette!

her! :)

Må prøve å legge inn bilde selv med iPhone, spent nå :) Photobucket Pictures, Images and Photos

Ja, jeg fikk det til, om enn litt stort! ;-P Veldig fint å få en så grei forklaring på det! Testen er forresten tatt 4+0 :-D

Hvis jeg skal gjøre det enda litt mer komplisert for dere så kan dere legge til "width" og "height" på koden dere skriver ^^

< img src = "LINKEN TIL BILDET"  width= "200" height= "85 " >

Hvis dere skjønner... Men da må dere på en måte vite ca forholdet på bildet. Det er jo lett å nedsize et bilde fra 1000x400 til 500x200 på en måte.. men en fil på 3452x212 er kanskje ikkke like lett ^^ Men prøv dere frem!

Takk for flotte forklaringer! Blir gøy å teste ut :)

Hei! Et nyttig verktøy ift bilder er:

http://www.freeonlinephotoeditor.com/

Her kan dere velge resize og deretter endre til 200kb, så lagre ned den forminskede versjonen slik at dere får lastet opp bildet på forumet!

Dog usikker på hvordan dette er på nettbrett ;) 

Ble jo en fantastisk tråd dette! hurra!

Hihi arti å lære seg nye og nyttige ting :)

Får ikke til å laste oppholder på photobucket jeg :(

Eg så trodde den eine streken min va svake! < IMG SRC:Photobucket Pictures, Images and Photos

Ikke mye svak der nei! Sist jeg var gravid hadde jeg en hau med strimler :):) var gøy å se at de ble sterkere! :) mine er tatt 1 dag før IKM, og på kvelden 1 dag etter IKM og den digitale dagen etter det igjen! :)

Back
Topp