Bilder til barnerom?

Sukkertopp

Forumet er livet
VIP
Hva slags bilder har dere på veggen på barnerommet? Og hvor har dere kjøpt dem? Hva slags farge har dere på veggene? Har dere valgt noe bestemt tema? Kan jeg få se bilder av rommene?

Jeg holder på å lage rom til Felix. Kjøpte rammer i forskjellige sterke farger på ikea i a4 størrelse. Jeg hadde egentlig tenkt at jeg skulle ha forskjellige dyrebilder i dem, helst med forskjellige sterke farger. Noe slikt som dette, bare noen med hunder, noen med katter, noen med aper osv:

Jeg tenkte at det skulle være enkelt nok å bare finne noe på internett, og printe ut, men alt jeg finner har jo så dårlig oppløsning, det blir ikke bra så stort. Noen som har tips til hvor jeg kan finne eller kjøpe passende bilder? Tror ikke de hadde noe som passet på ikea, i alle fall ikke så mange. (Kjøpte 8 rammer)

Ellers så tenker jeg såvidt på om jeg heller skal ha noe slikt som Joan Miró, da får jeg de sterke fargene, men det er ikke like farlig om oppløsningen er dårlig. Og så går det også an å kjøpe trykk med bedre kvalitet. Noe som dette?:

Hva synes dere jeg skal gjøre? Er takknemlig for alle forslag.[:D]

Lys blå vegger på rommet til Sondre. Fant noen kjempesøte bilder på Fretex for en stund siden, typiske barnerombilder. Så har jeg noen bilder fra Disneyfilmer. Bilder av dyr høres bra ut da, og masse farger. Har kjøpt noen kort med "fargerike" dyr på Ikea, vil tro de kan ha sånt der? [:)]

vi har kun 1 soverom her,og gidder ikke å gjøre noe stort ut av det før alexandra får et eget rom en gang[:)] eneste vi har er en rosa vegg der senga hennes står,og en mørk hylle med bamsene vi fikk når hun ble født[:)]

jeg syns de 2 nederste bildene var utrolig tøffe[:D]

Var veldig fine de to nederste bildene du la ut.

Her har jeg lyseblå vegger på rommet til mini med olebrumm merker/bilder eller hva jeg skal kalle det.
De er kjøpt på jysk, og er sånn isopor-lignene og festet til veggen med dobbeltsidi teip.

ORIGINAL: *HeffaOgMini*

Var veldig fine de to nederste bildene du la ut.

Her har jeg lyseblå vegger på rommet til mini med olebrumm merker/bilder eller hva jeg skal kalle det.
De er kjøpt på jysk, og er sånn isopor-lignene og festet til veggen med dobbeltsidi teip.
De har jeg sett på jysk tror jeg, de er såå søte.[:)]

Jeg tenkte også litt på å male lyseblått, og bruke olebrumm, men så fikk jeg det for meg at jeg heller skulle beholde mørkebrunt panel og bruke sterke farger. Rommet hans blir ikke mørkt uansett, han har hjørnerom i funkishus, med to vegger dekt av vindu. Jeg har bare vært litt for optimistisk, og trodde det skulle bli enklere å finne bilder. De har flere med fine farger på ikea, men ikke så mange i den størrelsen, jeg kjøpte 8 rammer tror jeg.

ORIGINAL: Ammetåka

Har ikke så mange tips, vi leier forsvarsbolig som vi ikke orker å gjøre stort med, så rommet til Teodor er ganske enkelt. Kjøpte en 3-pk med bilder og rammer på Ikea som jeg har hengt opp bare [:D]

jeg og[:D] Men de er jo kule de bildene da[;)]

Jeg har kjøpt noen bilder i fra Sia, de med mus på. Har å speil, knagger og littt små ting fra de ellers også. Så blitt et muserom[:)]

Back
Topp