Bilder på UL?

mini#2

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Julimammaer 2016
Vært på ultralyd idag [:D] Var veldig kos å endelig få se den lille prinsen vår [:)]
Men jeg ble litt skuffet da jeg bare fikk to bilder. Greit, han var ikke så veldig fotovillig av seg, og siden han lå langt nedi livmoren så var det ganske kornete å se noe. Fikk to bilder fra siden, et av hele gutten og et av hodet.

Så jeg bare lurer på hvor mange og hvor gode bilder dere andre ha fått?

Kan jo nevne jeg var på Asker og Bærum. Vurderer nesten å få meg en privat time om noen uker, for ble litt deppa da jeg kom hjem og ikke syns jeg hadde fått noen brukbare bilder. Men er jo ikke derfor man tar UL da, og hun som tok UL på meg så jo at alt så fint ut, og det er jo viktigst. Men hadde gledet meg sånn til masse bilder, syns alle andre kommer med lange remser jeg.

Fikk 3 bilder denne gangen ( var på Rikshospitalet)
Sist var jeg også på Bærum og da fikk jeg 6 bilder, så det kommer vel an på om de klarer å " fange" et bilde som ser bra ut[:)]

fikk 4 :) 2 jeg ble kjempe fornøyd med, som viser en god profil, og ett med klart bilde av ryggraden :) di 2 andre ble litt mer kornete, det ene vinket h*n litt [;)] tok UL på ahus [:)]
Godt å høre alt var bra med lillegutt da [:D]
Jeg vurderer også privat UL, men det for å vite kjønn, siden h*n nekta å flytte på beina uansett hva vi gjorde [:'(]

Hehe, ja hadde vært kjekt med en ekstra bekreftelse på kjønn før jeg går amok med å kjøpe blå klær. Trodde egentlig jeg skulle få jente jeg, mange som trodde det, og jeg var blitt ganske innstilt på det. Så ble litt sjokket når det plutselig stakk noe opp mellom beina. Jordmor sa hun var 98% sikker da men [8D]
Men UL helst for bildenes del. Er jo så lenge å vente til han kommer ut, så må ha noe å se på til da [:)]

Vet ikke helt hva jeg mente med nest siste setning i forrige posten min. Hjernen fungerer ikke helt for tiden. Ultralyden er jo ikke kun for bildenes skyld, men e jo kos å ha tror eg at eg mente.

Hva ble det av bilder på dere andre da?
Har vært innom og snust litt på privat 3d ul nå. Skal-skal ikke[&:]

Denne gangen og med forrige pjokk fikk jeg to bilder.. De jeg fikk nå var litt uklare, men siden pjokken i magen var i konstant bevegelse var det ikke så enkelt å få et ordentlig bilde. Jeg er så heldig at jeg får en ny ultralyd om 1uke da siden jeg hadde bommet med nesten 3uker på termin så kanskje jeg får et ordentlig bilde da..! [:)]

men tror egentlig det er meste vanlig å få to-tre bilder bare, ingen jeg kjenner som har fått flere iallefall [:)]

Jenta mi sprellet slik og lå med fjeset helt opp i livmoren så det ble dårlig med bilder...men har en helt fantastik dvd som en kan se alt på da, med 3D også, selv om det lignet mer på en plastelina figur [:D][:D]

Jeg fikk 5 bilder.. Men må si jeg ble veldig skuffa selv.. Alle var bilder av hode..
Uten om 2 av de. Det var 2 helt make 3D bilder som er tatt oveni fra, men ble bare av hode de også.
Lille Prinsessen lå i bro i magen ( sto på hode og på tå) å kunne tenkt meg et bilde av det og.

Men det viktigset av alt er jo at hun er frisk og alt sto bra til med henne.[:D]

Vi fikk med 4 bilder,men ingen av dem var bra. Virka ikke som hu jordmora gadd å ta seg tid til å finne ett bra bilde.
Ble ganske skuffa over det,men ultralyden i seg selv var kjempe bra. Vi så masse av den lille og viktigst av alt så er han helt frisk. [:)]

Har vært ganske heldig med bildene vi har fått av den lille [;)] Har fått 6-7 bilder hver gang vi har vært,tror jeg...

Hei du!!

Jeg fikk fire bilder, men ett av de var da av nedetil..så vi så hva kjønnet er :)
Så lillemann her var ikke veldig fotogen han heller!!!
Om du sammenligner med prikken så syns jeg ho var kjempeheldig. jeg og ho har jo vært på samme sted og litt forskjell på antallet...hehe :D

ja prikken sine var fine :) Spesielt vinkebildet var søtt :)

Vi fikk med oss 6 stk [:D] Egentlig så må vi betale 50,- for de, men de tar ikke kort og jeg hadde glemt at de kostet penger. Jordmoren vi var til var sååå koselig. Hun var litt opptatt av å gi oss artige minner i tillegg til de vanlige av babyn, bla profilbildet mitt som dere ser. Stor stas! [;)]

Jeg fikk ca. 10 stk jeg!! [:)] 3-4 stk i 3D. Betalte 50 kroner da, men jeg kunne godt betalt 1000 der og da [:D]

Back
Topp