Bilder på BV

• Trådstarter Trådstarter EJ
  • Opprettet Opprettet
Litt morsomt at "ingen" legger ut på åpent forum - men jeg har da sett mange bilder av barn her..? Klassisk at kun de som gjør "det riktige" svarer på tråden

Litt morsomt at "ingen" legger ut på åpent forum - men jeg har da sett mange bilder av barn her..? Klassisk at kun de som gjør "det riktige" svarer på tråden

Jeg ser ikke så mange barn her på forumet? Hvilke steder på forumet mener du?

Nei, ikke på skjulte forum heller. Du vet aldri hvem som sitter bak tastaturet og skriver på forumene sånn egentlig. En med et vennlig mammanick kan være en pedofil gris for alt man vet.

Her synes jeg ikke det er snakk om å "ha rett " eller være bedre enn andre. Det er viktigere enn som så. Det er snakk om å verne barna sine på et forum med ukjente mennesker. Man vet aldri hvem som skjuler seg bak kallenavnene. Dette er jo noe av det første vi lærer barna våre i forhold til nettvett.

Har lagt ut noen, men bare på skjult terminforum. Legger heller ikke ut mye på Instagram eller Facebook.

Kun på skjult :) noen ganger går jeg tilbake og sletter gamle bilder :)

Samme her :-)
Har lagt ut et situasjonsbilde her på generelt, men da sladdet jeg ansiktet hans.
En av mine beste venner har jobbet i politiet med ulike bilder man ikke ønsker å se, og har vist meg og mannen hvor raskt uskyldige bilder blir noe helt annet :-(

Gjorde det i går, men fant ut at fjeset var ugjenkjennelig.
Ellers så har jeg "sladdet" fjeset hennes tidligere om jeg har lagt ut :)

Nei, barn har ingenting i sosiale medier å gjøre.

Nei, ikke bilder noe sted :) Lagt ut to bilder av brennkopper her, men ikke mulig å kjenne han igjen :)

Syns det er skremmende hvor mange som deler bilder og informasjon om fødsel (typ dato/navn/sykehus) på terminforumene som er tilgjengelig for alle. Internett er for alle, også gærninger, så hvis noen går inn for det kan mye informasjon brukes feil.

Har ikke lagt ut bilder der barnet kan kjennes igjen på nett. Har ikke gjort det noen steder faktisk, så jeg syns det var kjempeartig at folk kommenterte hvor søt/pen/nydelig babyen var, når det eneste som syntes på bildet vi la ut i forbindelse med fødselen var ei lue og litt panne under ei dyne :P

Legger ikke ut på forum her. Har blitt svært tilbakeholden da det kommer til å legge ut bilder av sønnen på nett. Har riktignok et par bilder av han på Facebook-profilen min. På Instagram har jeg åpen profil, så der har jeg ingen bilder av han.

Back
Topp