Bilder i julegave

Litt Bitch?

Glad i forumet
Når dere skal gi bilder av deres gullunger til foreldre/besteforeldre osv. til jul. Hvor store bilder gir dere da og gir dere med ramme?

mi tenkte å ta hos fotografen..men vet ikke å stort d blir..har liksom ikke sett str og prisen på de ennå[;)]jeg kunne godt tenkt meg å gitt lerrete,eller med svart ramme.[;)]

Vi sakl forstørre å gi til onkløer og tanter, de har ønsket seg det her, vi bestiller de på nett i A4 str også tenker jeg å kjøpe sorte rammer på nille elelr europris[:D] Vil de ha andre rammer så får de ordne det selv[;)] Dette er det som er gave fra Isabell da[:)]

Vi gir bilder. De er 18 x 18 og koster 200 kr stk + ramme som koster 240 kr. Har tatt til fortograf.. DYRT!!!!

ORIGINAL: mamma88 og Sunniva

Jeg tok bilde sjøl, forstørret det til 30 x 40, kjøpte fururammer på IKEA og lakkerte de svarte med spraylakk, og det ble kjempe fint[:D] Kosta meg ca 50 kr[8D]

Det blir neste gang.. Får jo til bedre bilder selv enn til fotograf. Der er det inn og ut, og så er det ikke standard rammer..

15x20 og kjøper svarte rammer på dagsmarked til 39.90

Vi har tatt bildene selv, skal framkalle A4-forstørrelser, og kjøer rammer på Ikea. [:)]

vi har fotografbilder, forstørret til 20x25.... så det blir ikke ramme på bildene vi gir bort - det må de kjøpe selv... [;)]

ORIGINAL: Tusull

ORIGINAL: smyga

mi tenkte å ta hos fotografen..men vet ikke å stort d blir..har liksom ikke sett str og prisen på de ennå[;)]jeg kunne godt tenkt meg å gitt lerrete,eller med svart ramme.[;)]

OOOOooooo dyyyyyrt!!!!!

hehe,jepp,men tenkte ikke på fotografen da[;)](glemte jo å skrive det)tenkte lerrete på fotoknutsen eller allfoto eller no sånt..d er ikke så dyrt.(men dyrt nok)
og svart ramme kan en få kjøpt de fleste plasser[;)]

Jeg har kjøpt ei ramme som man skal ha 8 bilder i, de er 10x15. Sort.

Besteforeldrene får fotograf bilde i 20 x 25 - ramme får de kjøpe selv [;)]

Back
Topp