Bilder fra

FrkToppris

Glad i forumet
 
Aalborg ferien
*BORTE*


Var i dyreparken og så alt fra Løver til isbjørn. Thea storkosa seg, og fikk se løvene når de fikk mat(helt på nærtholdt), klappe gjeitekillinger og se alle de rare dyrene. var helt i 100 hele tia.

Vi var i Jumboland som er 1500m2 med innendørs lekeland. Genialt, spør du meg. Thea gliste fra øre til øre, og kunne ikke annet en å kose seg. var alt mulig der inne, ballrom, 3 sklier, trampoliner, hoppeslott, legorom osv. MYE.

Vi var også på stranda en tur, bare for å se. Det er jo så fint i danmark:D

Vi var på dalige turer i parken for å mate ender og svaner.

På tivoli var vi også. Thea tok en sånn vanlig karusell, og en berg og dalbane. Det var morsomt, da laga ho "tivolihyl" på den eneste lille bakken som var der...da måtte vi le litt av henne...

Turen både opp og ned gikk kjempe bra, hun må være verdens snilleste å reise med. 4 dager til sammen reiste vi på!.
 
ORIGINAL: bente:

ORIGINAL: Trønderpia82

Så moro å se bilder[:D] Ser ut som dere har kosa dere ja[:D]

[:)]
 
ORIGINAL: Trønderpia82

Så moro å se bilder[:D] Ser ut som dere har kosa dere ja[:D]
 
ORIGINAL: Trønderpia82

Så moro å se bilder[:D] Ser ut som dere har kosa dere ja[:D]
 
ORIGINAL: Trønderpia82

Så moro å se bilder[:D] Ser ut som dere har kosa dere ja[:D]
 
ja, det var veldig kjekt å treffe veninna mi igjen, og godt for Thea å få treffe gumora igjen. så neste gang kommer hun nordover til oss:D gleder oss alt..
 
ORIGINAL: Trønderpia82

Så moro å se bilder[:D] Ser ut som dere har kosa dere ja[:D]
 
Høres ut som en koselig tur! Kjempe fine bilder[:)]
 
ORIGINAL: 83modell

Høres ut som en koselig tur! Kjempe fine bilder[:)]

[:D]
 
Back
Topp