FrkToppris
Glad i forumet
Aalborg ferien
*BORTE*
Var i dyreparken og så alt fra Løver til isbjørn. Thea storkosa seg, og fikk se løvene når de fikk mat(helt på nærtholdt), klappe gjeitekillinger og se alle de rare dyrene. var helt i 100 hele tia.
Vi var i Jumboland som er 1500m2 med innendørs lekeland. Genialt, spør du meg. Thea gliste fra øre til øre, og kunne ikke annet en å kose seg. var alt mulig der inne, ballrom, 3 sklier, trampoliner, hoppeslott, legorom osv. MYE.
Vi var også på stranda en tur, bare for å se. Det er jo så fint i danmark:D
Vi var på dalige turer i parken for å mate ender og svaner.
På tivoli var vi også. Thea tok en sånn vanlig karusell, og en berg og dalbane. Det var morsomt, da laga ho "tivolihyl" på den eneste lille bakken som var der...da måtte vi le litt av henne...
Turen både opp og ned gikk kjempe bra, hun må være verdens snilleste å reise med. 4 dager til sammen reiste vi på!.