Tenkte det kunne være fint å dele noen bilder fra TUL og gjerne dele hvilken uke bildene er tatt i Jeg har ordnet time privat, men det blir ikke før i ca uke 9-10..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, så herlig!Her er lille bønna vår 0,75cm lang
Vis vedlegget 403078
Hærlig ååå nå gleder jeg meg til fredagHer er lille bønna vår 0,75cm lang
Vis vedlegget 403078
Hærlig ååå nå gleder jeg meg til fredag
Den private klinikken jeg går til sier fra uke 6, men helst vente til tidligst uke 7 for å være sikker i tilfelle en blir flyttet bakover Jeg har derfor bestilt til 7+5Hei fine dere! Når kan man tidligst ta første UL for å sjekke etter hjerteslag?
De sa det var best fra uke 7 til oss ogsåHei fine dere! Når kan man tidligst ta første UL for å sjekke etter hjerteslag?
Hurra for en liten bamsemums!! hva mener du med at du er 7+0 men målt til 7+5? fikk du tidligere termindato?Vi har vært på TUL i dag er 7+0, ble målt til 7+5. bamsemumsen var litt vansklig i dag, så litt skurrete bilde. Gjemte seg godt langt baki der, men hun tok seg god til og fikk målt flere ganger å kom til 0,87mm
Vi er lykkelige blir fint å få et småsøsken til frøkna her hjemme Vis vedlegget 403300
Når de måler forsterket så er antall mm forbundet med antall uker. Her sa hun at 87 mm var lik 7+5 uker. Altså strl på fosteret.Hurra for en liten bamsemums!! hva mener du med at du er 7+0 men målt til 7+5? fikk du tidligere termindato?
Ah, takk! De sa ikke noe til meg om det i går, men kanskje som du sier fordi de ikke gjør noe med det før OULNår de måler forsterket så er antall mm forbundet med antall uker. Her sa hun at 87 mm var lik 7+5 uker. Altså strl på fosteret.
Terminen blir jo da 4 dager før, man man endret ikke på det før oul
Mine to(!!) var 11,2mm og 11,5 mmNår de måler forsterket så er antall mm forbundet med antall uker. Her sa hun at 87 mm var lik 7+5 uker. Altså strl på fosteret.
Terminen blir jo da 4 dager før, man man endret ikke på det før oul
To bebiserMine to(!!) var 11,2mm og 11,5 mm
Gratulerer med to fine!Mine to(!!) var 11,2mm og 11,5 mm
Jeg har fått hos fastlegen 6+0.Den private klinikken jeg går til sier fra uke 6, men helst vente til tidligst uke 7 for å være sikker i tilfelle en blir flyttet bakover Jeg har derfor bestilt til 7+5