Bilder fra TUL

Hærlig ❤️❤️ ååå nå gleder jeg meg til fredag ❤️❤️

Ja, det burde du virkelig :love017 Fikk høre hjertelyden(lille hadde hjertefrekvens på 122 slag i minuttet, alt over 100 er bra)❤️
 
Åååh så koselig!! Gleder meg så veldig til å ta ultralyd selv! Tror det går mer opp for meg/oss at vi skal bli foreldre for første gang ❤️
 
Vi har vært på TUL i dag❤️ er 7+0, ble målt til 7+5. bamsemumsen var litt vansklig i dag, så litt skurrete bilde. Gjemte seg godt langt baki der, men hun tok seg god til og fikk målt flere ganger å kom til 0,87mm:)

Vi er lykkelige ❤️ blir fint å få et småsøsken til frøkna her hjemme ❤️4E47D19D-7991-46C1-8ACB-F4ED2FF3BEE0.jpeg
 
Hei fine dere! Når kan man tidligst ta første UL for å sjekke etter hjerteslag?❤️
Den private klinikken jeg går til sier fra uke 6, men helst vente til tidligst uke 7 for å være sikker i tilfelle en blir flyttet bakover ❤️ Jeg har derfor bestilt til 7+5 :)
 
Vi har vært på TUL i dag❤️ er 7+0, ble målt til 7+5. bamsemumsen var litt vansklig i dag, så litt skurrete bilde. Gjemte seg godt langt baki der, men hun tok seg god til og fikk målt flere ganger å kom til 0,87mm:)

Vi er lykkelige ❤️ blir fint å få et småsøsken til frøkna her hjemme ❤️Vis vedlegget 403300
Hurra for en liten bamsemums!! ❤️❤️ hva mener du med at du er 7+0 men målt til 7+5? ☺️ fikk du tidligere termindato?
 
Hurra for en liten bamsemums!! ❤️❤️ hva mener du med at du er 7+0 men målt til 7+5? ☺️ fikk du tidligere termindato?
Når de måler forsterket så er antall mm forbundet med antall uker. Her sa hun at 87 mm var lik 7+5 uker. Altså strl på fosteret.
Terminen blir jo da 4 dager før, man man endret ikke på det før oul :)
 
Når de måler forsterket så er antall mm forbundet med antall uker. Her sa hun at 87 mm var lik 7+5 uker. Altså strl på fosteret.
Terminen blir jo da 4 dager før, man man endret ikke på det før oul :)
Ah, takk! De sa ikke noe til meg om det i går, men kanskje som du sier fordi de ikke gjør noe med det før OUL ☺️
 
Back
Topp