Bilder fra tul?

TUL 12+6 her noen som vil gjette? Jeg har guttefølelse, men så har jeg 2 gutter fra før så jeg tar det bare som en selvfølge at nr.3 sklir inn i rekka (og kan arve et helt hav av klær og leker uten egne preferanser, slik at det kan bli den "billigste" ungen vi har - sett bort fra at vi kanskje må bytte bil bare et år etter nybilkjøp :p ) :hilarious:

Vedlegg

• 20230215_163248.jpg
    20230215_163248.jpg
    1,6 MB · Visninger: 77
TUL 12+6 her noen som vil gjette? Jeg har guttefølelse, men så har jeg 2 gutter fra før så jeg tar det bare som en selvfølge at nr.3 sklir inn i rekka (og kan arve et helt hav av klær og leker uten egne preferanser, slik at det kan bli den "billigste" ungen vi har - sett bort fra at vi kanskje må bytte bil bare et år etter nybilkjøp :p ) :hilarious:
Det er en jente. Nub er helt flat og ligger inntil kroppen. Du er nesten 13 uker og hadde det vært gutt så ville den ha startet å løfte seg nå. Grattis

Her er mine, fikk ikke beskjed om kjønn, men spurte heller ikke.. :bag: Burde kanskje gjort det, for jeg og samboer er såååå nysgjerrige!! Så nysgjerrige at vi vurderer privat ul før oul for å finne ut kjønnet:laughing002
Alt så forøvrig fint og flott ut på tul, håper det fortsetter sånn:Heartred
Tul var på mandags 13+5, jeg skal tilbake 9.mars da er jeg 19 uker på vei:) Så får vi jo se om det blir en privat ul i mellomtiden:laughing002
Vis vedlegget 397972Vis vedlegget 397973Vis vedlegget 397974
Dette er en jente. Lang flat nub. 13+5 så ville det ha vært veldig synlig hvis det var gutt.

Jeg fikk ingen bilde med nub på fra tidlig ultralyd, men jeg hadde lest meg opp på Nub theory på forhånd. Jeg syns nuben stod rett opp, betyr dette uansett gutt?i uke 12+2 var jeg der.. legen som tok ultralyden sa det var for tidlig og at han har tatt feil så mange ganger at han ville ikke si noe..

Back
Topp