Jente! Og nei jeg har ikke peiling men gøy å gjette for detHer er bilde av vår aktiv krabat. 12+1 i følge tul. Fikk ikke vite kjønn, men gøy om noen vil gjette
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jente! Og nei jeg har ikke peiling men gøy å gjette for detHer er bilde av vår aktiv krabat. 12+1 i følge tul. Fikk ikke vite kjønn, men gøy om noen vil gjette
GuttNoen som vil gjette? Ble flyttet til 13+6
Det er en gutt.Noen som vil gjette? Ble flyttet til 13+6
Det er en jente. Nub er helt flat og ligger inntil kroppen. Du er nesten 13 uker og hadde det vært gutt så ville den ha startet å løfte seg nå. GrattisTUL 12+6 her noen som vil gjette? Jeg har guttefølelse, men så har jeg 2 gutter fra før så jeg tar det bare som en selvfølge at nr.3 sklir inn i rekka (og kan arve et helt hav av klær og leker uten egne preferanser, slik at det kan bli den "billigste" ungen vi har - sett bort fra at vi kanskje må bytte bil bare et år etter nybilkjøp )
Dette er en jente. Lang flat nub. 13+5 så ville det ha vært veldig synlig hvis det var gutt.Her er mine, fikk ikke beskjed om kjønn, men spurte heller ikke.. Burde kanskje gjort det, for jeg og samboer er såååå nysgjerrige!! Så nysgjerrige at vi vurderer privat ul før oul for å finne ut kjønnet
Alt så forøvrig fint og flott ut på tul, håper det fortsetter sånn
Tul var på mandags 13+5, jeg skal tilbake 9.mars da er jeg 19 uker på vei Så får vi jo se om det blir en privat ul i mellomtiden
Vis vedlegget 397972Vis vedlegget 397973Vis vedlegget 397974
Det er en gutt ja.13 +0 i dag. Spurte ikke om kjønn men da vi kom hjem og tittet på bildet var det plutselig noe som fanget blikket våres
Vet det kan være vanskelig å se så tidlig, men syns jo dette ser veldig guttete ut
Vis vedlegget 398009