Bilder fra Bryllupsmessa

ORIGINAL: Madde35

Gleder meg sååå masse til du skal lage maten og bake kaker for meg til konfirmasjonen ja.....Sikler her jeg sitter...hihi

Det gleder jeg meg til også! [:D]

ORIGINAL: Enaj

Jeg gleder meg så til søndag og barnedåp og dine kaker, herreguuuuud jeg takler ikke å se slike bilder nå, er så kaksjuuuuuk!! [:o]

Bare 4 dager igjen. Hold ut!! [:D]

Er det du som har laget alle?

Og....er det deg på bildene? Du er da vertfall utrolig nydelig!

Du kan komme her og bo hos meg! Så kan du bake kake til meg hver dag!![:D]

Wow! Det var noen utrolig flotte kaker - og ei utrolig flott jente[;)][:D]

Du er bare såååå sinnsykt dyktig

ORIGINAL: Regan

Er det du som har laget alle? JA

Og....er det deg på bildene? Du er da vertfall utrolig nydelig! JA, og eh... Takk [8D]

Du kan komme her og bo hos meg! Så kan du bake kake til meg hver dag!![:D] Ok, deal!

ORIGINAL: Lois Lane

Du er så utrolig flink!!!!

Skulle ønske du bodde nærmere meg[:o] Eller vekten min sier avstanden er bra som den er[8D][:D]

Hehe [8D]

Du har som alltid kjempefine kaker [:)]

Kakaene var helt fantastisk fristende! Og så så det veldig lekekrt og proft ut sån som det var stilt ut. Merker at jeg skal begynne å gå på bryllupsmesser igjen, selv om vi har 4 års bryllupsdag i år[;)]

Så kult!!!!

ORIGINAL: Sunniva85

Yam, nå fikk jeg lyst på kake![:)]

Kjempefine kaker!! Du er flink [:D]

ORIGINAL: Fru Riskorn

Kakaene var helt fantastisk fristende! Og så så det veldig lekekrt og proft ut sån som det var stilt ut. Merker at jeg skal begynne å gå på bryllupsmesser igjen, selv om vi har 4 års bryllupsdag i år[;)]

Ja det er morro med sånt, selv om man ikke skal gifte seg. Masse prøvesmaking da [;)]

ORIGINAL: Rebecca85

Utrolig fine kaker [:D]

Helt nyyydelige kaker![:D][:D] Du er utrolig flink!

Synes du ser veldig flott ut forresten[;)]

Back
Topp