Bilder fra bryllupet!!!!

MiaMoren

Elsker forumet
Må bare vise litt bilder fra den fantastiske dagen vår på Lørdag. Solen skinte hele dagen og det kunne ikke gått bedre!

Gratulerer[:D]
Takk for at du viser oss bildene fra dagen din! Du var kjempefin[:)]. Og dattera var sååå nydelig[:D]

ORIGINAL: Mylady

Så fint!!!!!![:D]
Alt så nydelig ut, gratulerer!!!!

Så fiiint!
Gratulerer! [:)]

Gratulerer så mye som nygift! Dere var utrolig fine [:D]

ORIGINAL: Mylady

Så fint!!!!!![:D]
Alt så nydelig ut, gratulerer!!!!

du og din lille såg utrolig flott ut, giftet dere dere i Fjell kirke? jeg har alltid hatt lyst å gifte meg der, men vi sokner til Blomvåg kirke (men den er vakker og ligger og ligger ved sjøen) den bilen dere brukte, det er en slik jeg vil ha i vårt bryllup egentlig[:)]

Gratulerer så masse som fru! Kjempefine bilder. Nydelig brud var du!![:)]

ORIGINAL: Ole Brumm

Gratulerer så masse som fru! Kjempefine bilder. Nydelig brud var du!![:)]

da var dritkul i den kjolen. såg ut som den var skikkelig deg!! så gøy at ikke alle bruder ser likedan ut. [:D][:D]

ORIGINAL: ~T@r@nit@s øyensten~

du og din lille såg utrolig flott ut, giftet dere dere i Fjell kirke? jeg har alltid hatt lyst å gifte meg der, men vi sokner til Blomvåg kirke (men den er vakker og ligger og ligger ved sjøen) den bilen dere brukte, det er en slik jeg vil ha i vårt bryllup egentlig[:)]

ja, det er fjell kirke [:D] Du velger selv hvilken kirke du vil gifte deg i.. vi sokner til sælen kirke, men ville aldri giftet meg der. valgte  fjell fordi jeg er selv døpt der og datteren vår også, familien bor i nærheten og den er jo helt nydelig [:)]

Back
Topp