Bilder fra bryllupet

Minni84

Forumet er livet
Min eldste bror som fører meg opp kirkegulvet

Her tar vi på ringene

*kysse,kysse*

Bilder av bilen

Ungene hadde egen tre-retters middag. De fikk nachos som hovedrett, og kelneren hadde kledd seg ut[:D]

Håret mitt, hehe[8D][:D]

Lene og Maja, nydelige jentene[:)]

Smiiiil[8D]

Meg og mamman min[:)]

Meg og forloveren min[:)]

Det nygifte ekteparet[:D]

Meg og "føreren" min[8D][:D]

Syns dette bildet ble så fint[:)]

Her har vi fått servert frokosten i suiten vår..., etter en god natt[;)] (Se på DET håret da[8|])

Sukk...... Nyyyyydelig brud, kjekk brudgom, supersøte brudepiker, flott kjole, vakker bukett, og kjempefint hår (jada, på det siste bildet også[:D])!  Kunne vel ikke vært bedre da??[:)] Så ut som om dere hadde en flott dag.

Så kjekt å se flerre bilder,du va så nyyydelige vennen[:D][:D]

Så flotte bilder! Du var nydelig[:)]

Gratulerer!!! Du var fantastisk nydelig, den flotte kjolen[:D]

Gratulerer så mye!! Du var utrolig vakker i DEN nydelige kjolen.[:)][:)]

ORIGINAL: LilleTiger

Sukk...... Nyyyyydelig brud, kjekk brudgom, supersøte brudepiker, flott kjole, vakker bukett, og kjempefint hår (jada, på det siste bildet også[:D])!  Kunne vel ikke vært bedre da??[:)] Så ut som om dere hadde en flott dag.

signerer! Gratulerer så mye!

Så flotte bilder!! Dere var nyyyyyyyyydelige!!![:)] 

åååå så fin du var,  skikelig nyydelig kjole[;)] håper dere hadde en fin å minnerik dag[;)]

Så fiiiin du var,vennen!!!
Fikk helt tårer i øynene jeg!!!

Kjempefine bilder!! Så ut som dere hadde en fin dag!! Nydelige var dere.[:)][:)]

ORIGINAL: Lykke!

Gratulerer!!! Du var fantastisk nydelig, den flotte kjolen[:D]

Så flotte bilder og så utrolig nydelig du var!![:)]

For noen flotte bilder..!! Gratulerer saa mye[:D]

Gratulere så mye med den store dagen deres,dere var bare nydlig flott sammen.Du kledde virkelig å stå brud ja.
Og for noen flotte jenter[:)]

Back
Topp