Bilder fra bryllupet *LINK*

Ååååå...så mange fine bilder.

Og du var jo bare helt nydelig i den brudekjolen[:)]

såååååååå koselig da, så fin du var [:D]

Så fin du var som brud, men jeg synes du var skikkelig fin som krølltopp også jeg, før du var helt ferdig frisert[;)]
Det var helt riktig valg av brudekjole til deg, skulle tro den var designa til akkurat deg.

Takk for titten[:)]

Så utrulig fine bilder[:D]

Nydelig brud var du[:)][:)][:)]

Så koselig å få se. Du var jo helt nydelig. Så ut som dere hadde en fin dag. Gratulerer igjen.

ORIGINAL: twinanne

Så fin du var som brud, men jeg synes du var skikkelig fin som krølltopp også jeg, før du var helt ferdig frisert[;)]
Det var helt riktig valg av brudekjole til deg, skulle tro den var designa til akkurat deg.

hehe.. tusen takk... ja, jeg digga oxo de krøllene, fikk skikkelig lyst på krøller nå jeg.. meeen har stripa hår så da får jeg ikke perm[&o] jeg elsker brudekjolen min.. den var og er bare perfekt.. så nå driver vi bare å spekulere i om vi skal selge den, eller avvente det litt å se om vi blir gravide i januar å kansje sy den til dåpskjole??

Tusen takk alle sammen.. blir helt flau av alt skrytinga[8|]

ORIGINAL: snuppis30

Kjempe fine bildet nussy87 [:)]

Du va bare helt nydelig[:)]

Så masse flotte bilder! Du var kjempefin på dagen din Nussy![:D]
Flott brud og flott ektemann! Igjen gratulere som kone og mann[:)]

hehe.. tusen takk.. er litt sånn tomt nå som det er over... vet ikke helt å jeg skal ta meg til.. å kjolen henger bare der å er såååå fin å så skal jeg ALDRI gå i den igjen.. tihi...

Så nydelig brud du var[:)][:)]
kjempe fin brudebukett ,jeg elsker hjerter[;)]
kjempe fint oppsett av hår, passet deg kjempe godt[:)][:)][:)]
åååå såå fin brudekjole[;)] jeg tror faktisk jeg prøvde den el en som er prikk lik[;)] til meg ble den ikke så fin,men så skreddersydd på deg[;)]
Alle blir så forskjellig i kjolene og så lekker når de finner kjole som passer spez godt til seg selv[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Jeg følte meg oxo tom etter bryllupet mitt...hva skal man sette fokuset på nå lixom...joh...det ble prøverør,akkurat som til deg....hihi[:)][:)]
Nå kommer julen og vi bare skal kose oss,så får dere starte på i jan[:)][:)] bare gled deg, du har masse å sette fokus på...må bare slappe av noen dager å la hele bryllupet synke inn...hihi[:)][:)]

ORIGINAL: [miss]

Så masse flotte bilder! Du var kjempefin på dagen din Nussy![:D]
Flott brud og flott ektemann! Igjen gratulere som kone og mann[:)]

ORIGINAL: twinanne

gratulerer nussy! Du var en nydelig brud[:)] 

Såååååååååååååååååååååååååå fin du var å gratulerer så masse...nydelig var du å så ut som et fantastisk flott brullupp....tenk nå er du gift... [:D] klem

TUSEN TAKK ALLE SAMMEN
Følte meg kjempe pen å er så lykkelig...
er topp å være gift
gleder meg masse til å kansje være foreldre nestår på denne tiden..
håper håper..

Håper virkelig det.. krysser alt jeg har;)

Back
Topp