Bilder fra bading i dag!! *link*

~Ingeborg~

Gift med forumet
Dette var utrolig gøy!! Lenge siden vi har vært på bading nå pga. sykdom her i hjemmet. Så lenge vi er frisk kommer vi til å gjøre dette hver lørdag[:D][:D]

http://www.facebook.com/album.php?aid=205906&l=6ebbb&id=823670509

[link=http://www.facebook.com/ac.php?i=6002241597437&meta=AAAAAQAQlr8FluX8C3xhFCt_rsNawwAAAy7qNBdTsAwFtNnFo3Np48BMrS5n1lJNiGJ-oJ9q3vLDLFjKc2d5aghynTN-NPA4xQs8fvnQ7pvvjNtMnJNXfy8FQ1Iqp3z3BGeNuxIMc3L3o2IDQsugOxp7WAYxeb2Or9Yz7Eu0-baqLdcu9nrI4VPcmIjk4MweYI-GVb0-xPQrgzOQU9pls2CIjDE-YT-ldT2xr-U82znnaJ_Sl8MvwphwljJ9F-ktIVS0afpvqDpsqZXaL0z0-IPh30kgKGSpngxIceZEeehY8r9upnzY9YFGwsHuiuh9_FukkICxClhX8FvHA6rdxc9Moc9XWKY26npKh6RfrJkOe2dQgWdP9ASSA2V8-IFirD3WlYicSIulgJc3I0SvexxsiPA5ZSwyiCXA0xBVFAooblKvRYaWEGRWKM0R94h2Jap4O37w6rKR0Sb9HRbb0yAFu9XliuKbYUpw2d7vfKyN6xiw0gv9zJTI80-3oV0xXDroV35dpmCSfwwHFLt71BBhydIJKqXD-F8ospce436083Esw0Jw33HWhVLfZ5fdCBC6_-YVmJquTXgVqfgAy_ydVz6RY6zqOijmevpgsQbzoxILmORBa_sgZWy-Wumj2K3OqHfI4smbIEtkEm7G23FN_0zsU197VLv0sLGoUd73O7KLJIRdxtm6HLR9qo6zGieFUt9nl90IECBuSHQuoHj7inzgIsax5CT7_DXBH54MSiBuSHQuoHj7WqPs2j7aqNxoSIToEiSr976LK7JGgvO2U1rRXMf4OVyRAR1AY2WazbMmKgxsnxs0nVhjoAJgDRU-v7QrN1E6KlCOnrH11GrYxlwnrFZwDzlCl7wPZABLlocPRSQypcybnPtiB0dficTH7N7vCmcAjJ_TWwGYr-bcOt_2w2YMsTpqtzt3UX8tTp1l1VWRieaLknIlRUD3UqsgvIqvV-TI8NaO8Aye5xhdaPHlz88-PnUpe8-dCLIN4RlQG9kU8ebgp7CSd9MJygDDAggdyYhbG-LtGRCNRhENSv-AUhY-CzjiktoX0fD3h96MJbb9S6S5Jhjw_jeYiwf8wqo4XNCeLG_I0-W8vCetVlSed6Sh0ys%2C] 
[/link]

Fiiine bilder!! :)Så kjempe kjekt ut!!!
Men hvilket kamera har du brukt?? Bildene under vann ble jo kjempe bra!!

ORIGINAL: ~Ingeborg~

Vi har brukt et canon kamera med undervannshus :) Broren min dykker, så vi har fått låne hans :)

Ååå, var utrolig kult.
Vi kjøpte ett der ute engang, (sånn engangs) og de bildene ble helt elendige!![&:]

ÅÅÅ.. så ut som dere stor koste dere[:D]
savner utrolig mye å bade med AH. Var så gøy og hun koste seg så masse. Tror vi må ta oss et bad en gang for som legen sa så går d an en gang i blandt[;)]
kanskje dere har lyst til å være med å vise alle kunstene dere kan i vannet[;)]
IA e jo bare sååå herlig og så flink til å dykke da[:D] 
AH har bare dykket en gang før vi måtte slutte på svømmingen.

Så mange fine bilder da. Ser ut som dere koste dere kjempe mye[:D] 

Det er gøy på bading.[:D]

ORIGINAL: Cathygirl

ÅÅÅ.. så ut som dere stor koste dere[:D]
savner utrolig mye å bade med AH. Var så gøy og hun koste seg så masse. Tror vi må ta oss et bad en gang for som legen sa så går d an en gang i blandt[;)]
kanskje dere har lyst til å være med å vise alle kunstene dere kan i vannet[;)]
IA e jo bare sååå herlig og så flink til å dykke da[:D] 
AH har bare dykket en gang før vi måtte slutte på svømmingen.

Vi blir gjerne med å bade med dere!! Vi eeelsker å bade!!!

Kan du ikke legge ut et bilde og to her inne på bv også - please [:)]

ORIGINAL: bebe

Kan du ikke legge ut et bilde og to her inne på bv også - please [:)]

klarte du ikke se bildene?? Trodde jeg hadde klart å lage en link som folk som ikke har facebook kan se.. Ble litt knotet dette, men skjønte du? Viss du ikke får sett dem, legger jeg gjerne ut[:D]

Nå så jeg de... kjempefine bilder da [:)]

Så søt snuppa di var i badedrakt då

Men må de ikke bruke noe sånn badebleiebukse ??? Og hvor får man kjøpt det montro ????[8|]

ORIGINAL: bebe

Nå så jeg de... kjempefine bilder da [:)]

Så søt snuppa di var i badedrakt då

Men må de ikke bruke noe sånn badebleiebukse ??? Og hvor får man kjøpt det montro ????[8|]

Det var bra!! Tusen takk!! Hun er en liten søting, med afrikamagen sin[:D]

Intruktørene på babysvømming sa at viss de brukte stram badedrakt trengte de ikke badebleie, for tisset gikk gjennom uansett, det er bæsjen som må holdes på plass[;)] Viss de skal ha badeshorts er de litt slappe og da må en ha bleie under[:)]

Badebleier får en kjøpt på daglivareforetninger og apotek.

Åååh, så kjempe kjekt ut!!![:D]

Har veldig lyst å ta Amelia med på bading, og dykking..men det er vel forseint nå å lære henne dykking..?[8|]

ORIGINAL: AngelBaby

Åååh, så kjempe kjekt ut!!![:D]

Har veldig lyst å ta Amelia med på bading, og dykking..men det er vel forseint nå å lære henne dykking..?[8|]

Aldri forsent! Men lukkemekanismen er nok ikke der lengre, men går an å trene den litt, du kan prøve, de har mange triks! Vi kan prøve å ha et bade treff da!!

Ja, jeg angrer også veeeldig på at jeg aldri kom meg på babysvømming...[:(]

Hehe, badetreff ja...da må vi vente en stund så jeg får slanket meg kraftig først[8D][&o][:D]

Hehe, badetreff ja...da må vi vente en stund så jeg får slanket meg kraftig først[8D][&o][:D]

Trenger ikke det!! Vi skal jo være under vann!

Dere får være med på babysvømming neste gang!

Men skal jo komme meg til vannet!!![8D][:D][8D]
Men er det ikke påmelding og masse å betale på babysvømmingen da...? Kan vel ikke bare dukke opp...!?

Men er det ikke påmelding og masse å betale på babysvømmingen da...? Kan vel ikke bare dukke opp...!?

hihi tenkte på neste gang dere skal ha barn[;)] Vi skal ikke på noen kurs i år, men vi skal til neste år, da er det ett nytt, ellers måtte vi tatt det gamle engang til, og det gidder vi ikke, da bader vi heller alene hver lørdag (viss det går).

Jeg kan skjerme deg før du kommer ut i bassenget, selv om det ikke er så nødvendig.

hihi tenkte på neste gang dere skal ha barn[;)] Vi skal ikke på noen kurs i år, men vi skal til neste år, da er det ett nytt, ellers måtte vi tatt det gamle engang til, og det gidder vi ikke, da bader vi heller alene hver lørdag (viss det går).

Jeg kan skjerme deg før du kommer ut i bassenget, selv om det ikke er så nødvendig.

Hihi! Sååånn ja, tenkte vi skulle få være med dere på bading jeg nå! At du holdt kurs for meg! Hihi, neida!![:D] Ja, om det blir noen neste gang SKAL vi på babysvømming, bestille så tidlig som mulig!![;)]

Hihi! Sååånn ja, tenkte vi skulle få være med dere på bading jeg nå! At du holdt kurs for meg! Hihi, neida!![:D] Ja, om det blir noen neste gang SKAL vi på babysvømming, bestille så tidlig som mulig!![;)]

Vi kan bade sammen, så kan jeg vise dere veldig grunnlegende ting, men dykking trenger øving og forbredelse. Hadde vært så gøy å bade med nurkene, men vi må finne en dag, der det ikke er så mange andre som skal bade. Blir for litt kaos.

Vi kan bade sammen, så kan jeg vise dere veldig grunnlegende ting, men dykking trenger øving og forbredelse. Hadde vært så gøy å bade med nurkene, men vi må finne en dag, der det ikke er så mange andre som skal bade. Blir for litt kaos.

Ja, vet.. Hadde aldri turt å dukke henne under uten skikkelig opplæring fra instruktør først...[&o]

Ja, nå har vi lært at lørdager igrunnen ikke er en god dag å møtes offentlig...!!!

You must log in or register to reply here.
Back
Topp