Bilder fra 3D

2barnsmamma

Glad i forumet
Hei alle sammen[:)]
Jeg har vært inne på babyverden ganske lenge nå men jeg har holdt meg mest til å lese innlegg...er vel kanskje litt sjenert
Men skal prøve å gi litt mere lyd fra meg fra nå av[:D]
Ifølge Ul så venter vi en liten jente og hun skal få navnet Tuva!
For tiden er jeg 100 % sykmeldt pga kynnere og har ganske så laaange og late dager hjemme!!
Vært koseli å fått litt mere kontakt med dere her inne![:)]

Oi...overskriften ble litt feil. Prøvde å legge inn bilder fra 3D først men fikk det ikke til![:)]

Heisann trenger ikkje å være sjenert her inne med oss[:D] vi er ganske snille-som oftest[;)] Kjedelig å gå hjemme kan eg tenke meg, gjør det eg og-men eg har Daniel her med meg så eg sitter ikkje i ro ett sekund[8D]

Er nok litt sjenert jeg også! [;)] Synes også det er koselig å bare lese og skriver ikke mye jeg heller.

Gratulerer med lita jente, det har jeg også i magen min. Er også dessverre 100% sykemeldt, men jeg har bekkenløsning og isjias-smerter.. [:@] Synd med så mye kynnere da, kan tenke meg det ikke er så godt..[&:]

Vi får bli litt mer aktive du og jeg [:D]

Stor klem

hei snart mamma til 2! velkommen til oss [:D] trenger ikke være sjenert her. vi på juniforumet er en stor familie [:D][8D] hihi! alltid kjekt med nye medlemmer [:)]
klem

Velkommen hit[:)]
Er litt sjenert jeg også, prøver og skrive noen innlegg, men det blir få[:D] hehe
da er vi fler

Heisann [:D]

Her på juni-forumet er det ingen grunn til å være sjenert! Vi er så snille og frigjorte og alt atte'  [:D] [:D]

Velkommen og gratulerer med jente i magen!! [:D]

velkommen hit - her er det bare å kaste seg med i innlegg og si/spørre om det du måtte føle for[:)] her er det rom for alt man måtte føle for alltdi en av oss som er klare for å gi råd, oppmuntre, diskutere osv... men som tidligere skrevet i et innlegg koslige folk her inne [:D]

Gratulerer med jenta[:D]

Back
Topp