Bilder borte

hissigproppen

Forumet er livet
Noen bilder av snuppa.

*borte*

Hun har virkelig noen nydelige trekk datteren din også,fine Erica

ORIGINAL: Arianne SmartASS

Åh, så stor hun har blitt![:D]

Like nydelig som før.[:)]

Ja, hun er søren meg snart en meter [:-][:-] (ok, mangler 10 cm eller noe da, men nærme nok...)

Takk [:D]

Ho er så nydlig [:)] Å så stor ho har blitt, trur ikke jeg har sett bilder etter babybildene jeg [:-]

nydelig :)

Herlig jente[:D]

ORIGINAL: Ville*st*

Ho er så nydlig [:)] Å så stor ho har blitt, trur ikke jeg har sett bilder etter babybildene jeg [:-]

Har ikke lagt ut på lenge faktisk.. (blitt litt dårligere på å ta bilder også [>:])

ORIGINAL: hissigproppen

Har ikke lagt ut på lenge faktisk.. (blitt litt dårligere på å ta bilder også [>:])

Da er det bare å finne frem kamera igen [:)] - det har jeg gjort, men denne tette dataen lar meg ikke laste opp på photobucket [>:]

ORIGINAL: hissigproppen

Da er det bare å finne frem kamera igen [:)] - det har jeg gjort, men denne tette dataen lar meg ikke laste opp på photobucket [>:]

Får lade batteriene på speilrefleksen og knipse løs.

Har du prøvd imageshack?

På det siste bildet minnet hun meg litt om alejandro fuentes [:-] (men jeg syns han er vakker azza) [:)]

På det siste bildet minnet hun meg litt om alejandro fuentes [:-] (men jeg syns han er vakker azza) [:)]

Han er Chilener han også... (Erica er jo bare halvt da, men)
Det er noe med dem [;)][:D]
Og så har hun jo den dejilie dobbelthaka si [:D] Søteste, hi hi.

Takk [:D]
Jeg er vanvittig stolt!!

Back
Topp