Burde ikke testene bli sterkere? Siden 12 dpo så syns jeg stigningen på fargene på testene har stagnert jeg altså.. Skulle de ikke blitt litt sterkere annenhver dag ca? (Den nederste 15 dpo tok jeg en time etter den første fra 15 dpo, ikke tørket inn)
Takk for svar.
Var hos legen for noe annet istad, og hun ville ta hcg måling siden jeg har hatt et par sa. Skal ta ny på torsdag, så det blir spennende om det øker som det skal.
En liten oppdatering herifra.
Da har jeg vært hos legen for å ta min andre hcg-måling. Får svar i morgen. Jeg er spent på om den går noe oppover, for de strimmeltestene øker jo ikke lenger:S.
Fikk svar på den jeg tok på tirsdag(4+1), og den var på 652.
Husk at disse heter billig tester da jenter Det er ikke alle disse testene som blir helt sterke! Mine ble ikke så sterke engang men hadde rimlig høyt hcg nivå strek er strek!
Slik var mine også, sterkere i starten og så ca like sterke hver dag/hver gang jeg testet. Jeg sluttet å teste når jeg var nesten tom, meb tok en i går for moro skyld (6+5), og da merket jeg forskjell! Streken kom mye raskere og ble en del mørkere enn noen av de tidligere strekene.
Åh, takk for svar jenter. Da trenger jeg kanskje ikke engste meg for det. Heldigvis får jeg svar på hcg i morgen, så er det bra da så skal jeg slutte med de testene her.
Vil bare oppdatere om at det ikke er farlig om strekene på strimmelene ikke blir sterkere. 15 dpo målte jeg hcg til 652 og har fått svar på målingen fra 17 dpo nå, og den var på 1490. Så har økt uten at det har syntes på testene her.