Bilder av positive tester :)

Regner med jeg får en ny cbd med ukeindikator i dag så tenker å teste etter en 3+ i morgen.
Men føler alle symptomer er blitt svakere og er kjemperedd for at den ikke skal bli 3+.Elelr at den har gått tilbake til
1-2 uker...

Er glad jeg har bestilt ultralyd så tidlig, skal bli godt å få bekreftet om det fortsatt går bra eller dårlig.
 
Regner med jeg får en ny cbd med ukeindikator i dag så tenker å teste etter en 3+ i morgen.
Men føler alle symptomer er blitt svakere og er kjemperedd for at den ikke skal bli 3+.Elelr at den har gått tilbake til
1-2 uker...

Er glad jeg har bestilt ultralyd så tidlig, skal bli godt å få bekreftet om det fortsatt går bra eller dårlig.


Symptomene kommer og går ! Jeg hadde Symptomer uken før jeg testet postivt med første mann og forsvant etter det!:p
 
Regner med jeg får en ny cbd med ukeindikator i dag så tenker å teste etter en 3+ i morgen.
Men føler alle symptomer er blitt svakere og er kjemperedd for at den ikke skal bli 3+.Elelr at den har gått tilbake til
1-2 uker...

Er glad jeg har bestilt ultralyd så tidlig, skal bli godt å få bekreftet om det fortsatt går bra eller dårlig.
Har ikke symptomer jeg. Kun ekstra trøtt.
 
ImageUploadedByBV Forum1389682274.326572.jpg
Jeg fikk beskjed om graviditeten hos legen så har ikke sett "bevis" på at jeg faktisk er det. men så fant jeg en sånn billigstrimmel igår kveld og måtte jo prøve den! Herlighet så mange ganger jeg har sitter å studert strek nr2 for å se om jeg klarer å skimter den. Nå er det hvertfall ingen tvil om en liten spire :D
 
Mine tester her 12 dpo: 20140112_091516-1.jpg

Denne fra Ikm 14 dpo: 20140114_070904-1.jpg
 
20140118_070244-1.jpg
Snart like sterk kom kontrollstreken - 18 dpo ♥
Blir ny cb med uke teller i morgen!!
 
Vår lille mirakel er unnfanget <3 Håper lille spira vår blir i disse mnd fremover <3
*Kjærlighetbarnet nr 2* <3
509.jpg
 
Weeee nydelig test♥♥ 4+5

20140119_082028-1.jpg
 
Back
Topp