bilder av oss....

Inger_85

Glad i forumet
....før og nå.

Morro å sett hvor mye vi har forandra oss....er ikke bare magen som forandrer seg....
Her var jeg mye tynnere, blond og..tja vet ikke....hehe....

Før: (ble tatt sommer som var rett før jeg ble gravid

nå:

ORIGINAL: Bagheera

så flotte bilder av dere[:D]

sleng ut bilder du og da[;)][:D]

Hehe...morsom tråd [:D]

Noen bilder av meg.. *kremt*

Uskyldig barnehagepike

Rebelsk tenåring

Ko-ko mamma....

Dette ble tatt julen 2005. Var kommet rett fra Acapulco i Mexico, der det var +40 grader, sol, varmt vann og folketomme strender, til kalde Norge, med masse snø og -15 grader... Var ENORM temperatur forskjell ja....

Dette ble tatt nyttårsaften 2006, da Spencer kom til Norge for første gang.... Kaldt, og blåste helt vanvittig....

Her er vi i England, da jeg var ca 3 mnd på vei[:D]

Må slenge med et av meg og Shrek. Haha[:D]

Her er magen min i uke 28:

I uke 29, sett ovenifra... Haha[:D] Ikke halve magen får plass i kameraet engang... Haha[:D]

her er jeg i sommer på ferie i Thailand..

Slank og blonde i Vegas i mars i fjor..

gravid i uke 29., og 15 kg tyngre..

Her er jeg og typen noen uker etter vi møtes... da vi var unge og forelska, nå er vi bare forelska.. HAHAHAHAHHA

Og dette ble tatt i sommer[:)]

og i julen... bare så dere vet det så har jeg på høyhælte sko og han uten sko, så vi er ikke like høye nei.. hehe

Ååå, så mange søte mammaer det var her da[;)][:D]

Her er jeg før jeg ble gravid, da vi giftet oss på Mauritius[:)]

Og her er jeg nå med kul på magen[;)]

Et av meg og min kjære fra mnd før jeg ble gravid (tror jeg[8D])

[8D]
Og så et av meg noen kilo senere.. (jeg holder dobbelthaka inne [:D])

morro å se dere alle sammen! mange fine jenter!

flere som henger seg på[:D][;)]

Cyan86: Ikke for å værre frekk..Men hva har skjedd med armene dine?[8|] Har du brent deg?

ORIGINAL: *Bambi*

Cyan86: Ikke for å værre frekk..Men hva har skjedd med armene dine?[8|] Har du brent deg?

unnskyld at jeg blander meg inn men det synes jeg du kan ta på pm for hennes skyld..ikke sikkert hun vil prate om et slikt tema med "alle". Og jeg synes det er dumt at du nevner det sånn på den måten.
Nå vet jo ikke jeg hvordan Cyan86 tar det men,....

Her er et bilde av da jeg var 15-16[8D] (vakker grimase):

Her er meg og Noah en gang på sommeren, før jeg ble gravid:

Dette er vel i begynnelsen av januar:

ORIGINAL: Inger_85

ORIGINAL: *Bambi*

unnskyld at jeg blander meg inn men det synes jeg du kan ta på pm for hennes skyld..ikke sikkert hun vil prate om et slikt tema med "alle". Og jeg synes det er dumt at du nevner det sånn på den måten.
Nå vet jo ikke jeg hvordan Cyan86 tar det men,....

SORRY!!! Tenkte meg egentlig ikke om...Man deler jo så mye her inne..Så vet liksom ikke hva som er terskelen til hver enkelt.................[8|][8|][8|][8|][8|][8|] glem at jeg spurte, Cyan86. Beklager hvis jeg støtet deg....[:(]

Meg på 17.mai i fjord:

Meg nå:

Slenger meg på "trenden" her..... [;)] og legger inn en haug med bilder.

Første bilde er fra 2005, ennå nyforelsket, på øyloffing i Hellas sammen med min kjære.

Her er jeg 9 mnd senere....hmmm....var visst noe i maten jeg spiste i Hellas...ble bare større og større etter det [;)] hehe

Meg og lille Luca Leander, vår "supersnusk". (Made in Greece....)

Midt mellom første og andre svangerskap

Superbleik og kvalm!!! Tatt for en mnd siden

(sånn ser forresten et "stjålet" juletre ut...hehe...toppen av ei gran vi fant langs fjellveien. Var ikke like fin når snøen var børstet bort nei [:D] )

Åsså må jeg jo slenge med en bilde av Luca "Supersnusk" som skal bli storebror

Back
Topp