Bilder av oss

hahaha... tatt litt på fersken da [:D] artig!

heheehe der ble dere tatt på fersken ja [8D] [:D]

Har vært her å tittet før. I grunnen ikke så imponerende at jeg fant ut hvor dere hadde hentet bildene. Hvis du klikker på egenskaper på bildet ditt, kommer adressen opp. Så man kan vel si at du "avslørte" det selv. Ha en fin dag!

ORIGINAL: Den fagre

Har vært her å tittet før. I grunnen ikke så imponerende at jeg fant ut hvor dere hadde hentet bildene. Hvis du klikker på egenskaper på bildet ditt, kommer adressen opp. Så man kan vel si at du "avslørte" det selv. Ha en fin dag!

hehe måtte le når jeg leste dette....veldig bra....aftenstjernen å kleopatra tatt på fersken.åsså i samma modellbyrå..hmmm tilfeldig.[:D]

Ikke noe mere tilfeldig enn at jeg og kleopatra kjenner hverandre!
Må ikke du overkoke hjernen din å tro at vi er en og samme person av den grunn vettu!

det var dine ord.frøken fryd![:D]

Herlig gjeng

Her e mæ da[:)]

Så gøy å se bilder av dere![:)] Her er moi!!!

kleopatra og aftenstjerne jeg skjønner godt at dere ikke gidder å legge ut bilde av dere selv, men hva er vitsen med å hente bilder fra et modellbyrå og late som om at det er dere dere har lagt ut? det er vel litt barnslig eller?

hehe ja kansje det [8D] hehe da kan jeg jo skjønne det da [8D] hehehe [;)]

Takk takk Beta[:)]
Mie 83: Har hatt lugg i 1 og et hallt år no, stusse den sjøll, går bare te frisøren 2-3 gang i året! Luggen måklippes nesten annahver uke... Bruke øyebrynskniv[:D]

Ha ha ha ja alltd gøy når noen blir ferska på den måten!! Driti ut kan man si..
[:D] [:D] [:D] [:D] [:D]

hehehehehehhehehehhehehehhehe....fy f... så dritiut..hehe er det mulig og i tillegg bli sint når hun/de ble tatt på fersken...he he...det er sinnsykt dritiut..hehe..bra jobba den fagre[:)] hehehe...må le nå altså..

Back
Topp