Bilder av nemi sin lille eldar

GledeSprederen

Gift med forumet
Septembermødre <3
Nemi spurte meg i stad om jeg kunne legge ut bilde av lille eldar for henne og det kan jeg selvfølgelig =)

Nemi har ikke nett selv om dagen men hu har vært på kontrol på føden idag og i går.. nå ligger hu på paisent hotelet og jeg krysser alt jeg har for att de vondtene hu har snart tar seg opp og gjør noe av seg så vi kan få se lille søte eldar på utsiden av magen også og ikke bare på bilder =)

ehh nå kom jeg plutselig ikke på hva mere jeg skulle si så da skriver jeg det etter på når jeg kommer på det igjen hehe

prøve bilde bare

Aaww.. så søtt! Se på den lille knyttneven!! Kjempefin!!
Håper for henne at han vil komme ut snart, så hun slipper å vente lengre. :)

Tenker masse på henne, håper alt går bra 

*Moråse* skrev:
Aaww.. så søtt! Se på den lille knyttneven!! Kjempefin!!
Håper for henne at han vil komme ut snart, så hun slipper å vente lengre. :)

ble så overrasket nå hun plutselig begynte med 3D ultralyd, viste ikke om de hadde det. Hun legen gjorde det kun for gøy skyld. Synes han er litt lik søstrene sine. Ellers så lever jeg ett ganske helvete akkurat nå men det går nok over etterhvert. Men gode tanker tar jeg gjerne imot. Og kjøre bil att å fram med rier er faktisk litt utfordrene ;)

Så flott at du har rier. Håper det tar seg opp og knerten kommer snart 

AnaBanana skrev:
Så flott at du har rier. Håper det tar seg opp og knerten kommer snart 

Hatt rier nå i over ett døgn og 4 cm åpning, men det skjer ikke mer Så nå har jeg vasket leiligheten til en venninne mens jeg venter på Tlf fra føden, det er fult der så får ikke kontroll enda

Ååh, fin han er! Håper det kommer seg nå, og at han snart er ute! Lykke til!

Back
Topp