Miriel Gift med forumet 26 Apr 2010 #1 som jeg har bakt til Østfold-treffet til oss med termin i juni i år. Treffet er i morgen [:)] Skal pynte dem i morgen tidlig, dette var en test. Nam[:D] Kanel muffins med blåbær og mascarponekrem og kanelkjeks.
som jeg har bakt til Østfold-treffet til oss med termin i juni i år. Treffet er i morgen [:)] Skal pynte dem i morgen tidlig, dette var en test. Nam[:D] Kanel muffins med blåbær og mascarponekrem og kanelkjeks.
A akg Gift med forumet 26 Apr 2010 #2 wow,fikk i hvert fall munnen min til å "løpe i vann"[:D][:D] namnam[:D]
E eilejoha Gift med forumet 26 Apr 2010 #3 Wiiii. Jeg er en av de heldige som skal få smake. Må si jeg gleder meg masse til det. Og seff å treffe Miriel for første gang.. :)
Wiiii. Jeg er en av de heldige som skal få smake. Må si jeg gleder meg masse til det. Og seff å treffe Miriel for første gang.. :)
Miriel Gift med forumet 26 Apr 2010 #4 ORIGINAL: Burger De så kjempegode ut! Har du tid tid til dette da med en liten en? Går det bra med dere forresten? Enn så lenge, den har ikke kommet ut enda[:D] To måneder igjen for meg, har termin 29. juni.
ORIGINAL: Burger De så kjempegode ut! Har du tid tid til dette da med en liten en? Går det bra med dere forresten? Enn så lenge, den har ikke kommet ut enda[:D] To måneder igjen for meg, har termin 29. juni.