mymmeline Betatt av forumet 13 Des 2010 #1 Ikke quote!! Tar vekk etterpå. :) Ble så stor bilde a gitt. :P
Medusa_83 Forumet er livet 13 Des 2010 #3 Så fin han er[:)] Husker han var kliss lik Ida på et par bilder da de bare var noen uker gamle, så var gøy å få se ham igjen nå... Herlig gutt!
Så fin han er[:)] Husker han var kliss lik Ida på et par bilder da de bare var noen uker gamle, så var gøy å få se ham igjen nå... Herlig gutt!
Lene1986 Forumet er livet 14 Des 2010 #9 ORIGINAL: Tryll så fin og stor gutt med glimt i øyet[:)][:)]
Tjukkaaa Forumet er livet 14 Des 2010 #11 ORIGINAL: KathMor Åååå se så herlig smil da Skulle til å skrive AKKURAT det men fant ut at jeg kunne sjekke om andre hadde kommet meg i forkjøpet hahah! Han er herlig!!
ORIGINAL: KathMor Åååå se så herlig smil da Skulle til å skrive AKKURAT det men fant ut at jeg kunne sjekke om andre hadde kommet meg i forkjøpet hahah! Han er herlig!!
MeMyself Forumet er livet ❤️Mailykke 2022❤️ 14 Des 2010 #14 Jeg så det tidligere![:)] Kjempeherlig gutt med et lurt smil!! Skikkelig sjarmerende med det "smilehullet" hans.. [:D]
Jeg så det tidligere![:)] Kjempeherlig gutt med et lurt smil!! Skikkelig sjarmerende med det "smilehullet" hans.. [:D]