Bilder av kjæledyrene ditt/dine

Har ikke noen gode bilder av pusegutten vår her, men har ett av ei av pinnejentene våre :-)
ImageUploadedByBV Forum1385985728.231792.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Herlighet, så mange herlige dyr. Min kjære Dverg Kanin Trine (hehe :p )av typen Løvehode døde for en mnd siden. Savner henne utrolig mye, og det eneste som holder meg vekk fra å kjøpe en ny er tanken på at den vil dø en dag - er så trist, men samtidig verdt alle de fantastiske stundene. Var en egenrådig liten dame, med en sær personlighet, men det gjorde henne bare søtere ;) Her er hun på besøk hos mamma og pappa :-)

ImageUploadedByBV Forum1385986085.005580.jpg

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1386016523515.jpg
    1386016523515.jpg
    73,4 KB · Visninger: 16
ImageUploadedByBV Forum1386369904.364238.jpg sniker inn ett lite bilde av pomchien Leopold som skal bli storebror i Juni!:)

Sent from my iPad using BV Forum

Åh, jeg elsker kaniner! Hadde aldri trodd de skulle være så kule og fantastiske kjæledyr før jeg fikk min første. Hvordan er din mtp ledninger o.l? Får den gå løs? :-)

Beklager så sent svar.

Ja, han får det :) Synes ikke noe om at folk skaffer seg dyr kun for ha dem i bur. Han må være inne i buret på natta og når vi er på jobb, men har et stort toetasjes bur til han.

Har en undulat som får fly akkurat som hun vil i huset også. Burdøra er alltid åpen.

Jeg ble også kjempeoverrasket over hvor sosiale og kosete og herlige kaniner er! Også så renslige! Trodde det kom til å være lorter overalt men han hopper inn i dokassa si hver gang. Kan telle på en hånd hvor mange ganger vi har funnet lorter utenfor dokassa. :D

Det gikk noen ledninger i begynnelsen :cool: Men etter han ble kastrert så har det roet seg :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Så utrolig mye fine kjæledyr <3 Vi er så heldige som har slike herlige skapninger som beriker livene våre <3

Sniker fra januar... Min lille bengalerpus på 10 kg..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1386430063039.jpg
    1386430063039.jpg
    99 KB · Visninger: 13
Back
Topp