Bilder av jenta til PiaMor!

• Trådstarter Trådstarter ninni82
  • Opprettet Opprettet
N

ninni82

Guest
Her er lille skjønne prinsessa til PiaMor!
Hun skriver at alt står bra til, men at hun har vondt i operasjonssåret. De regner med å komme hjem i løpet av helgen, noe de gleder seg til[:)]

(Bildene ligger også i fødselstråden vår[:)])

Så nydelig hun er.

for ei nyydelig lita prinsesse.. blir babysyk ja. men snaaart min tur [;)]

Så skjønn da [:)] blir jo helt baby-sjuk av alle babyene her inne nå [:D]

Babysyk ja!!!!!!!!!![&:][:D]

ORIGINAL: Kurtine

nyyyyydelig[:)]

Signerer! [:)]

Dere får ikke lov til å få så nydelige babyer!! Jeg blir helt gal!!! Kommer snart til å ta en runde og kidnappe dem alle sammen!!  Nå VIL jeg ha Åshild!!! Gratulerer så mye med deres lille prinsesse!

ORIGINAL: Eyvor

Dere får ikke lov til å få så nydelige babyer!! Jeg blir helt gal!!! Kommer snart til å ta en runde og kidnappe dem alle sammen!!  Nå VIL jeg ha Åshild!!! Gratulerer så mye med deres lille prinsesse!

NEEEEEEEI, du må ikke komme å ta lille prinsessa vår.

Hehe... Ja,er hun ikke fin? Vi er såååå lykkelige, og bare koser oss!! TUSEN TAKK for alle hilsener og gratulasjoner, det er så koselig å høre fra dere. Vi er enda på sykehuset, kommer kanskje hjem i løpet av helga,hvis amminga går greit.. Nå er hun lagt i solarium,pga litt gulsot, men i morgen er hun ute igjen. [:)]
Ha en fin kveld,folkens!!

PiaMor: Har jenta deres fått noe navn enda? Isåfall kan jeg oppdatere det i fødselstråden[:)]
Håper dere koser dere masse med llille jenta og at hun snart får komme ut av sola[:D]

ORIGINAL: ninni82

PiaMor: Har jenta deres fått noe navn enda? Isåfall kan jeg oppdatere det i fødselstråden[:)]
Håper dere koser dere masse med llille jenta og at hun snart får komme ut av sola[:D]

Heia. Nei,vi har ikke helt bestemt oss enda,men skal gi beskjed så snart vi har har blitt enige. [;)]

Nydelig lita prinsesse

Back
Topp