Bilder av Emma :)

Stine!

Forelsket i forumet
Her kommer bildene jeg lovte å legge ut [:)] Litt treg for det skjer så mye om dagen[:)]

også må jeg legge ved dette bilde som ble tatt 1,5 time før Emma var ute

 
Nyydelig lita jente


(ser ut til at du hadde det greit under fødselen[:D][:D] [;)])
 
Så fiiiin.[:)]

Ser ut som noen er happy over lystgassen ja....hehe...[;)]
 
ser ikke bilder jeg[8|]
 
ORIGINAL: Krølla82

Så fiiiin.[:)]

Ser ut som noen er happy over lystgassen ja....hehe...[;)]
 
ORIGINAL: Stine!

Her kommer bildene jeg lovte å legge ut [:)] Litt treg for det skjer så mye om dagen[:)]

også må jeg legge ved dette bilde som ble tatt 1,5 time før Emma var ute [:)]

får ikke opp bildene jeg[8|][8|][8|][8|][8|]
 
Nyydelig ho er

- og najs bilde av deg, er det lystgass? Hehe[:D][:D] kjekt minne i allefall![:)] og tenkt at inni magen der lå lille Emma, fantastisk!
 
ORIGINAL: Zita

Nyydelig lita jente


(ser ut til at du hadde det greit under fødselen[:D][:D] [;)])


[:D] [:D]
 
Fantastisk nydelig liten snupp du har fått Stine
Å ja, ser virkelig ut til at du kosa deg fælt under fødselen, hehe.....sånn vil jeg å bli!! hihi....får se på det da....ugh...*gruer litt*
 
Skjønner ikke hva som skjer med bildene, men de bare forsvinner etter noen timer..

Fødselen var kjempegrei og litt morsom frem til vannet gikk og pressriene kom. Da gikk alt så veldig fort, så jeg ble litt redd. Også fordi fostervannet var missfarget og jeg ikke hadde noe smertestillende annet enn lystgass. Men det gikk jo så bra! [:)]
 
ORIGINAL: citadel

Så nydelig hun er

Det så ut som det hadde vært en fryd å være med på din fødsel. Ingen sure miner der[8D]
 
Back
Topp