Bilder av det vi spiser

Smørblomst1

Forumet er livet
Januarlykke 2020
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
❤Januarlykke 2022❤
Her kan vi legge ut det vi spiser. Kanskje vi gir hverandre litt inspirasjon til gode sunne matvarer :)



Sent from my iPhone using BV Forum
 
ImageUploadedByBV Forum1399462549.189859.jpg

150 gr Gulerot med 30 gr kesam dip tilsvarer 80 kcal :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Last edited:
Biff og salat med mager kesam i fullkornstortilla:)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1399475491383.jpg
    1399475491383.jpg
    67 KB · Visninger: 43
Litt snacks til kvelds. 150 gr eple 50 gr mager vanilje kesam. Totalt 112 kcal
ImageUploadedByBV Forum1399483418.066292.jpg


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Dagens rett: stekt kylling med sukker erter. Namme :D

ImageUploadedByBV Forum1399486166.643243.jpg


Sent from my iPhone using BV Forum
 
ImageUploadedByBV Forum1399572312.391489.jpg
Jordbær smoothie til kvelds. 150 gr frosne jordbær. Ca 2 dl tropisk juice. Tilsvarer 160 kalorier :D og fantastisk godt :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er det beholderen til blender? Er du i så tilfelle fornøyd med den? Knuser den frosne bær?


Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, det obh nordica sin. Tror eg betalte 300 kr og e super fornøyd :) 2 sånne flasker med tutekork :) er mer fornøyd med denne enn kenwooden min :) tar liten plass gjør den og :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
ImageUploadedByBV Forum1399662740.303785.jpg

Tar meg ein smoothie i kveld og eg. E jo så godt :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her ble det taco i dag. Masse gode grønnsaker og ingen rømme eller ost. Pitabrødene er vel ikke akkurat det sunneste, men, men. :)
 
Ja, det obh nordica sin. Tror eg betalte 300 kr og e super fornøyd :) 2 sånne flasker med tutekork :) er mer fornøyd med denne enn kenwooden min :) tar liten plass gjør den og :)


Sent from my iPhone using BV Forum
denne vil jeg og ha :eek: så smart!
 
Den så god ut! Dette skal jeg prøve. Jeg er ikke så glad i tropisk juice da, men det smaker kanskje ikke så ananas etter mixinga?

Nei, tror ikke den smaker så mye. Bare friskt. No elsker eg den juicen da, så eg vet ikke om det merkes :) eg kjenner ingen usmak. Men du kan jo bruke eple eller apelsin juice og da. Eg hiver bare oppi ting eg liker :p elsker ansnas, så før krigen starta tok eg oppi ananasboks. Men det e så mye sukker i at det går ikke no :p hihi


Sent from my iPhone using BV Forum
 
denne vil jeg og ha :eek: så smart!

Ja, elsker den!! Så lettvint å lage no. Før blei det ikke laga fordi maskina var tungvindt å skru sammen. Mangen deler som måtte vaskes for hånd. Men no tar bare flaska mindre plass enn et glass i maskina :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nei, tror ikke den smaker så mye. Bare friskt. No elsker eg den juicen da, så eg vet ikke om det merkes :) eg kjenner ingen usmak. Men du kan jo bruke eple eller apelsin juice og da. Eg hiver bare oppi ting eg liker :p elsker ansnas, så før krigen starta tok eg oppi ananasboks. Men det e så mye sukker i at det går ikke no :p hihi


Sent from my iPhone using BV Forum
Da skal jeg teste ut det :p
 
Back
Topp