Bilder av desember mammaene ??

MineToJenter <3

Gift med forumet
Bildetråden inne på våres viktigste tråder er låst.. så tenkte vi kunne lage en ny !

Kom igjen snupper og vis bilder av dere selv [;)][;)]

Her er meg.

IKKE quote takk[;)]

Gøy å se hvem man deler mesteparten av dagen sin med hihi [:D]
Og spesielt spennende er det å se om personen er slik du hadde forestilt deg!

Vel..

Her er meg ;

Ikke qoute er dere greie.

*poff,borte*

Me me me me me me! :)

hot mamas [8D]

Jeg bare MÅÅ spørre, hvorfor ikke quote ? Særlig frøkna som er førstemann ut, ALLE ser jo det bildet først når de går inn i tråden.. Og bildene ligger jo her, så om de ligger en, eller 4 ganger er vel samme pæra? eller ? ;)

DET ER BARE Å QUOTE meg, ække så nøye på`re! :P

ORIGINAL: Frøken Lillan

Jeg bare MÅÅ spørre, hvorfor ikke quote ? Særlig frøkna som er førstemann ut, ALLE ser jo det bildet først når de går inn i tråden.. Og bildene ligger jo her, så om de ligger en, eller 4 ganger er vel samme pæra? eller ? ;)

Jeg kan kun snakke for meg selv ,
og jeg har ikke tenkt å la bildet stå her i all evighet, men skal slettes senere!
Så da vil man slippe å gå inn å slette et å et bildet ,om du skjønner [;)]

Signerer deg Lykkelig82!

ORIGINAL: *Lykkelig82*

og jeg har ikke tenkt å la bildet stå her i all evighet, men skal slettes senere!

Signerer [;)]

ORIGINAL: *Lykkelig82*

Okai, det gav meg igrunn enda flere spørsmål å stille, men lar være, ellers blir jo tråden her full av alt annet enn bilder av mammaene :P

Her er meg [:D]

Nydelige mammaer her [:)][;)]

Så kul sveis LadyZ[;)] er du hårmodell på bildet?[;)]

ORIGINAL: Moffe79

Så kul sveis LadyZ[;)] er du hårmodell på bildet?[;)]

Takk :) Nei, er sånn på håret. Mange som mener jeg ligner på Lady GaGa [8|]

ORIGINAL: LadyZ

Takk :) Nei, er sånn på håret. Mange som mener jeg ligner på Lady GaGa [8|]

Døøø,berta mi- du er HUNDRE MILLION GANGER FINERE , enn henne der altså,yust that u know !!!
Men hårstilen er likt, yes [:)]

får vel krype til korset jeg å da og legge ut et av meg

omtrent sånn jeg ser ut nå bare andre litt lysere briller og litt smalere i ansiktet

Sveisen er kanskje lik henne, men du ser jo ut som en modell [;)][;)] ehm.. det gjør ikke akkurat Lady Gaga..

<-------- MEG[:D]

Back
Topp