bilder av der dere bor

tippetue

Forumet er livet
HER VOKSTE JEG Å SAMBOEREN OPP, Å VI BYGGER HUS EN SMULE TIL VENSTRE FOR BILDE,(det kom selvsagt ikke med på bilde)
 

 
 
har dere bilde av hvordan det ser ut der dere bor???
 
Der ja[;)] Vi så et hus som var/er til salgs rundt der en plass.. Tror jeg vet hvor ca dere bygger hus hen. For det er en del eiendommer som er til salgs enda der eller? Mulig jeg bare tar feil av områder. [:D]
 
ORIGINAL: Ida82

Der ja[;)] Vi så et hus som var/er til salgs rundt der en plass.. Tror jeg vet hvor ca dere bygger hus hen. For det er en del eiendommer som er til salgs enda der eller? Mulig jeg bare tar feil av områder. [:D]

helt rett det:) bare å kjøpe å bygge[;)] det huset som var til salgs der var huset til ei barndomsvenninne, pappa bor nesten nede ved hovedveien, å foreldrene til sambo bor på toppen der oppe[;)]...er ganske deilig der ute, stille å fredlig( litt øde til tider, tar 15min å kjøre til byn) men kort vei å bade da[:)]
 
til høyre for det huset dere ser bygger vi( blitt hogg en del der nå, så får ta nytt bilde i sommer) kort vei til vannet vaffal[;)]
 
så fint det var der da[:)]
 
så fint hus!!!!å så stort:)
 
vi bygger hus vi å, å kan flytte inn om 2mnd eller noe...gleder meg til det ja.....
 
så da mangler det bare en baby[:D]
 
ORIGINAL: cecro

å gled deg det er så kjekt!!![:D]innrede inne å lage det fint utenfor osvosv...[:D]er mye jobb men det er verdt det..vi flytta inn for over 1 år siden nå da men holder på enda jeg å pynter å fikser inne hehe..elsker å forandre jeg da[:D]å om sommeren jobber vi ute!kjempe koslig å se hvordan det blir etter hvert[:D]holder vel på å kjøpe ting å styre du også da vist det bare er 2 måneder til?

jeg sliter litt med å finne farger jeg vil ha inne jeg da.....så mye å velge mellom....å maser litt på samboeren om ting jeg vil ha,men han som har pengene så ikke så lett...hihi
 
ja vil ha lyse farger,men mye å velge mellom der å, så vanskelig å se nyansene på fargekartene....
å vanseklig å bestemem seg om jeg skal ha samme farge på kjøkkenet å stuen( de går litt i hverandre, skilledørmellom bare)...nei...her er jeg arbeidsledig så her er vi ikke akkurat rike om dagen....
 
 
Her er heimbygda mi[:)]
 
 
 
så fint det var der, sikkeig idyllisk
 
Her bor jeg



 
Back
Topp