Bildepresentasjonen til Bast

lenemor

Forumet er livet
Ville ikke skrive kommentarer i tråden din jeg Bast, om den skal legges på toppen etterpå... Synes det var en kjempeide, og jeg har tenkt å slenge meg på der etter hvert... men først vil jeg bli gravid. Ettersom jeg og mannen min holder prøvingen hemmelig kan jeg i det minste holde bildene av nettet så ikke gud og hvermann kjenner meg igjen (selv om jeg forteller rimelig mye om meg selv i innleggene her..).

Var i alle fall en strålende ide, og jeg håper flere hiver seg rundt og legger inn bilde!![:D]

Men nå var vel poenget med den tråden at de som ville legge seg ut der skulle ha med bilder da..
Siden emnet heter "en presentasjon av oss med bilder" mener jeg..

ORIGINAL: Tammis

Javel. Da får jeg fjerne innleggt mitt da..

Eller legge ut et bilde av deg [:D]
Er litt gøy å se hvem vi er [:D]
Du hadde jo et bilde med deg og jenta de [;)]

Ja den var SUPER!, så kjekt å se hvem man prater med..

Takk for en super tråd Bast!!!!!!

Let'em keep on coming!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![&:]

ORIGINAL: monicola

jeg la ut mange bilder av meg jeg ....

jada du er så søt så smukka

hvis man ikke kan følge tråden hvorfor på død og liv legge inn noe som helst??

Oi, mente ikke å starte noen krangel med denne tråden da - skulle bare si at jeg synes tråden til bast var en knallide jeg.. nåja..

Syntes du er vel dømmende! Skjønner godt at de som er på prøvestadiet ikke vil offentliggjøre det for alle og enhver! Min unnskyldning er rett og slett at jeg ikke vet hvordan jeg legger inn bilde!

hvor er den tråden????

Okey.. Da er jeg med..[:D][:D]

herregud da folk må vel få bestemme selv om de vil legge bilde av seg selv ut på internett uten å få pes for det... Har vel ingenting me å om man står for det man skriver eller ikke. så idiotisk det går ann å bli.

ORIGINAL: Karo
Dessuten har jeg lagt merke til at enkelte er her uten å vise det, dvs med skjult profil. Er de flaue over å tilbringe tid her eller hva? Skjønner ikke helt den.

Heisann, jeg har skjult profil, men viss du tar en titt på innleggene mine så er ikke jeg så veldig flau av å tilbringe tid her inne, viss du skjønner!!!

Men viss du ikke forstår hvorfor jeg har skjult profil skal jeg forklare det til deg.....
Det er pga at jeg vandrer fra forum til forum og da syns jeg det er litt dumt at det skal stå at jeg er pålogget når jeg ikke er her. Derfor!

Er det greit for deg?

Jeg syntes at det er helt greit med bilder jeg. På meg virker det som om de som ikke tør legge ut bilde av seg selv, ikke tør stå 100 % for hva de skriver her.

Så det du sier her er at de som ikke legger ut bilde av seg selv ikke står 100% av det de sier??[8|]

sjønne ikkje ka folk krangle førr egentli. di som vil legge ut bilde å førtell om sæsjøl kan vel d å di som ikkje vil kan vel få la være uten at nån a åss ska dømme kværandre.
sælfølgeli e d unødvendi å legge inn tulle bilda på en tråd me seriøse bilda.
d som e meir plagsomt e unødvendige krasse, spydige å ufine svar på innlegg.
dettan e ikkje ett innlegg før å lægge skyld på nån. men om nån føle sæ troffet så e d ikkje mi feil.

jeg går ALLTID glipp av ting jeg.
Jeg synes ikke man skal dømme dem som ikke legger ut bilde av seg selv, det kan finnes mange grunner til hvorfor folk ikke vil det. Dere har en tendens til å slå på stortromma med en gang et eller annet skjer her inne og da komme med de mest usaklige argumentene som finnes... Tenker da på dere som mente at man ikke sto 100% for innleggene sine og bladida hvis man ikke la ut bilde.

Jeg mener også at man skal legge ut bilde på presantasjonen til bast i og med at det står med bilde...

Dere har også en tendens til å bli 14 år igjen når dere skal begynne å diskutere, men det er jo egentlig bare moro for oss å lese [8D] haha...

Og neste gang dere skal starte en usaklig diskusjon (ja, mener at denne er usaklig, slå meg, drep meg gjør hva dere vil liksom [&:]) så får enten en eller annen sende meg en sms eller noe slik at jeg kan være med!!!!!!!!!!!!

Men jeg trodde poenget med det innlegget var at de som ville legge ut bilde, kunne gjøre det under det innlegget, og de som ikke ville legge ut noe bilde, ikke trengte å skrive seg på..

Jeg har ikke noe ansiktsbilde av meg selv inne her, og har heller derfor ikke skrevet noe om meg selv i den tråden..

ORIGINAL: fruluna

Men jeg trodde poenget med det innlegget var at de som ville legge ut bilde, kunne gjøre det under det innlegget, og de som ikke ville legge ut noe bilde, ikke trengte å skrive seg på..

Signerer den jeg! [:)]

Jeg syntes at det er helt greit med bilder jeg. På meg virker det som om de som ikke tør legge ut bilde av seg selv, ikke tør stå 100 % for hva de skriver her.

Dessuten har jeg lagt merke til at enkelte er her uten å vise det, dvs med skjult profil. Er de flaue over å tilbringe tid her eller hva? Skjønner ikke helt den.

Er nok mange som er her inne fordet da kan man snakke med folk man ikke kjenner og spørre om hva som helst uten og være redd for og dumme seg ut eller noe..Jeg skjønner godt om noen ikke har lyst og legge ut bilde av seg selv. Man forteller jo absolutt alt om seg selv her inne og da er det vel ikke så gøy om plutselig naboen eller noen kjente ser deg..

ORIGINAL: Tammis

Løper å tar snillepiller. Fikk låne noen av Tor Milde serru [;)]

Tror jeg dør av latter

Back
Topp