Bildene er kommet!

Mamma-03-06-13-17

Forumet er livet
Besilte jo bilder fra Japan Photo SEINT torsdags kveld...De kom i dag. Er imponert jeg. Bruker å gå minst 1 uke når jeg bestiller fra andre..Supert[:)][:)]

ORIGINAL: Ihne

Oi det var raskt!!!!![:D]

Ble de bra?[8|][:)]
Ja, kjempebra!! Blanke, klare og fine![:)]

Supert!

Jeg bestiller bare fra foto-knutsen jeg. Det er så greit siden jeg lagrer alle bildene mine der[:)]

Jeg bestilte dåpstakkekortene en onsdag kveld, og fredag lå de i postkassen. Jeg fikk helt hakeslepp jeg da! Det gikk ikke like fort å sende de ut igjen[8D]

ORIGINAL: camika

Supert!

Jeg bestiller bare fra foto-knutsen jeg. Det er så greit siden jeg lagrer alle bildene mine der[:)]

Jeg bestilte dåpstakkekortene en onsdag kveld, og fredag lå de i postkassen. Jeg fikk helt hakeslepp jeg da! Det gikk ikke like fort å sende de ut igjen[8D]
Hihi![:D]

d var jo kjapt..  så bra!!!
ingen forsinkede båter eller trailere fra japan denne uka[:D]

å så gøy de var klare og fine også!!!

Supert!

Det der hørtes ut som noe jeg kunne ha sagt![:D]

Fint bildene dine kom fort og var fine, 2*barnsmor*23![:)]

Supert!

Det der hørtes ut som noe jeg kunne ha sagt![;)]

Godt bildene dine kom fort, og var fine, 2*barnsmor*22![:D]

Back
Topp