Mamma-03-06-13-17
Forumet er livet
Besilte jo bilder fra Japan Photo SEINT torsdags kveld...De kom i dag. Er imponert jeg. Bruker å gå minst 1 uke når jeg bestiller fra andre..Supert[:)][:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: IhneJa, kjempebra!! Blanke, klare og fine![:)]
Oi det var raskt!!!!![:D]
Ble de bra?[8|][:)]
ORIGINAL: camikaHihi![:D]
Supert!
Jeg bestiller bare fra foto-knutsen jeg. Det er så greit siden jeg lagrer alle bildene mine der[:)]
Jeg bestilte dåpstakkekortene en onsdag kveld, og fredag lå de i postkassen. Jeg fikk helt hakeslepp jeg da! Det gikk ikke like fort å sende de ut igjen[8D]
ORIGINAL: camika
Supert!
Jeg bestiller bare fra foto-knutsen jeg. Det er så greit siden jeg lagrer alle bildene mine der[:)]
Jeg bestilte dåpstakkekortene en onsdag kveld, og fredag lå de i postkassen. Jeg fikk helt hakeslepp jeg da! Det gikk ikke like fort å sende de ut igjen[8D]
ORIGINAL: camika
Supert!