x1xAmalieHelensMamma Gift med forumet 8 Jan 2009 #1 e d samme om eg fremkalle bilder på nett eller om eg går i butikken å gjør d?? vett d går lenger tid på nettet altså
e d samme om eg fremkalle bilder på nett eller om eg går i butikken å gjør d?? vett d går lenger tid på nettet altså
Rakel1976 Elsker forumet 8 Jan 2009 #2 Vet det er endel steder du kan bestille på nett for så å hente de i butikken. Vet ikke hvor lang tid det tar da eller om du kan hente dem samme dag.
Vet det er endel steder du kan bestille på nett for så å hente de i butikken. Vet ikke hvor lang tid det tar da eller om du kan hente dem samme dag.
S Sinique Elsker forumet 9 Jan 2009 #3 ORIGINAL: oktoberbarnventes jeg fremkaller hos eurofoto.no og jeg synes ikke det tar lang tid før bildene kommer... men kommer jo sikkert fortere i butikk... Jupp, vi også. Veldig fornøyd med både utskrift og service der.
ORIGINAL: oktoberbarnventes jeg fremkaller hos eurofoto.no og jeg synes ikke det tar lang tid før bildene kommer... men kommer jo sikkert fortere i butikk... Jupp, vi også. Veldig fornøyd med både utskrift og service der.