Bildealbum

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Har hørt det går an å bestille ferdige album med bilder - men hvordan ser de ut? Er det blanke sider som på bilder som fremkalles? Går det an å ta med tekst? Eller skrive på etterpå?

Hvis det er fotobok du mener, så er den glatt som om det er en bok du leser i. Du legger inn de bildene du vil ha, og du kan legge inn tekst. Priser og kvalitet avhenger litt av leverandør og pris, men de blir veldig fine. Jeg synes det er litt ork å lage, så jeg lager selv for øyeblikket.

Fotobok er mye enklere etterhvert, og man får plass til utrolige mange bilder, de er tynne de bøkene, så tar lite plass. Ungene elsker dem også. :)

Jeg har laget fotobøker på Fotoknudsen.no. :)

Har hørt det går an å bestille ferdige album med bilder - men hvordan ser de ut? Er det blanke sider som på bilder som fremkalles? Går det an å ta med tekst? Eller skrive på etterpå?
Du kan bestille litt forskjellig, so du vil selv :) er en del å velge mellom faktisk :)

Har også laget fotobok på fotoknudsen og er kjempefornøyd!:) Mange fine bakgrunner/omslag og temaer å velge i, og god plass til tekst.

Har også laget fotobok på fotoknudsen og er kjempefornøyd!:) Mange fine bakgrunner/omslag og temaer å velge i, og god plass til tekst.
Har alle bildene mine på fotoknudsen så tenkte å kjøpe der. Er tilbud der nå:)

Takk for svar alle ! :)

Jeg er veldig fan av å lage egne album (lime inn og skrive), men etter bryllupet testet jeg fotobok for vi hadde så sykt mange bilder. Fikk tips om Cewe fotobok på Japan Photo, og den var helt super! Enkel å bruke, mange designmuligheter og man kan velge mellom ulike kvaliteter (størrelse på boken, stående/liggende, mykt vs hardt omslag, matt vs blankt fotopapir på bildene osv). Ble superfin!!

Hvis du går i en fotobutikk kan du se selv hvordan de ser ut.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ser at allfoto har tilbud hele tiden nå. Lagde en fotobok med bryllupsbildene, rett og slett fordi jeg visste at det ville ta årevis å få gjort alle bildene selv.

Jeg pleier å lage de ferdig på fotoknudsen i mitt eget tempo, og så fremkaller jeg når det tilbud :)

Back
Topp