bilde...

krølle..

Gift med forumet
Åssen legger jeg ut bilde gjennom imageshack? har jo gjort det mange ganger før, men plutselig får jeg det ikke til....

hvilken av linkene er det jeg skal kopiere?????????? har prøvd mange men kommer jo bare et kryss!![&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:]

den nederste linken....
åsså limes den inn i det bilde/brevet på oppgavelingen.......

åår--e prøvde jo....men får se igjen til nmeste gang jeg skal legge ut bilde...[:D][:D]
kanskje prøve i mårra...!!! men takk for svar iallefall lillemus[:D]
ganske tungvidt å bare klare lege ut et og et bilde i hvert innlegg....

Jeg prøvde i går med den nederste linken jeg også,og det komm bare ett kryss hos meg også[8|]
det har det aldrig gjort før???( så jeg gjorde noe annet i stedet) når bilde  jeg skulle ha kom opp,dobbelt klikket jeg på bilde,så kopierte jeg det og limte det rett inn på siden her,funker det også[;)][:)]

ORIGINAL: moskata

Jeg prøvde i går med den nederste linken jeg også,og det komm bare ett kryss hos meg også[8|]
det har det aldrig gjort før???( så jeg gjorde noe annet i stedet) når bilde  jeg skulle ha kom opp,dobbelt klikket jeg på bilde,så kopierte jeg det og limte det rett inn på siden her,funker det også[;)][:)]

jaaa...det var det jeg følte det var noe galt...fikk det ikke til.. åsså har jeg jo gjort det mange ganger før!!! men men.....får prøve senere... funket ikke igår...prøvde med flere av linkene da...tom den nederste!![8|]

Back
Topp