Bilde!

Cathygirl

Forumet er livet
Kom plutselig på at jeg har jo ikke vist bryllupsbildet vårt til dere[;)]
Så her e d[:D]
Beklager hvos kvaltiteten e dårlig. Tok bildet av bildet med mobilen[8D]
Ser ikke ut til at man kan se d her, men bilde e nesten helt svart/hvitt. E bare så vidt litt farge igjen. Kan se d på huden min (da jeg var veldig brun da[8D][:D]) og så vidt på steinene rundt.

åååSÅ fint det var[:)]

Kjempe fint[:D][:D]

Så fint da [:)]

Det var skikkelig nice!!

Sitter selv å venter på cd med bilder så vi kan begynne å tenke på takkekortene...[&o][8D]

ORIGINAL: AngelBaby

Det var skikkelig nice!!

Sitter selv å venter på cd med bilder så vi kan begynne å tenke på takkekortene...[&o][8D]

Takkekort jah!! Har enda noen igjen her vi ikke har levert. Som til deg bla[&:][:o] D ligger her og venter på deg altså!! [:D][;)]

ORIGINAL: Cathygirl

Det var skikkelig nice!!

Takkekort jah!! Har enda noen igjen her vi ikke har levert. Som til deg bla[&:][:o] D ligger her og venter på deg altså!! [:D][;)]

Ooh, nice[:D]
Men har ikke dere klart å levere ut alle ennå, så har jo jeg faktisk et halvt år på meg da[8D][:D] hehe

ORIGINAL: Cathygirl

Det var skikkelig nice!!

Ooh, nice[:D]
Men har ikke dere klart å levere ut alle ennå, så har jo jeg faktisk et halvt år på meg da[8D][:D] hehe

Du har GOOOOOD tid!! [8D][;)] hehe... Bedre sent enn aldri vettu[;)] hihi!

ORIGINAL: Lillamumi

Kjempefint var det[:)][:)]

Utrolig nydelig par og ikke minst mega fint bilde[:D][:D][:D]

Back
Topp