Bilde uke 34+0

Februar?

Forumet er livet
Jeg har blitt så ivrig på å legge ut bilder hver uke nå så nå kommer et nytt ett[:)] Bilde ble tatt i går kveld, men kaller det 34+0 allikevel.

Jeg synes fremdeles at jeg ikke ser så stor ut jeg da. 6 Uker igjen!!

Jeg måtte bare. [8D] Meg i uke 34+0 (eller som deg kvelden 33+6) og jeg er gigantisk føler jeg. [8|]

Så fint at du legger ut.[:)] Så lettere å sammenligne da. Du har jammen stor mage. Jeg ser jo lett at jeg er mye mindre enn deg, men føler meg kjempestor jeg også[:D]
Du har en fin mage da. Ser ihvertfall at du er gravied[:)]

ORIGINAL: janpanmarsipan

Så fint at du legger ut.[:)] Så lettere å sammenligne da. Du har jammen stor mage. Jeg ser jo lett at jeg er mye mindre enn deg, men føler meg kjempestor jeg også[:D]
Du har en fin mage da. Ser ihvertfall at du er gravied[:)]

Ser du er en del mindre ja, men allikevel en veldig fin mage du har!! [:D] Du skal i grunn være glad den ikke er større for det er så forferdelig tungt og hemmende. Jeg klarer ikke ligge godt lenger, ikke sitte godt lenger, gå er vondt og bøye seg er umulig. [8D] Babyen min er ikke liten der inne også har jeg jo vært gravid før så sikkert derfor at magen har blitt så stor også. Selv har jeg nemlig bare gått opp 3 kg siden uke 11, 6 kg totalt.

Jeg er glad jeg ikke er større ja, men synes det er ganske tungt allikevel jeg da. Babyen ligger så langt inne (har jeg forstått) at den klemmer jo på alt inni der. Umullig å bøye seg, kjenner igjen den, men jeg ligger egentlig greit. Sover godt om natta. Litt ekkelt å sitte noen ganger, men hjelpe meg det er 6 uker igjen så noe må jeg jo forvente[:D] Blir fort sliten og må hvile meg.

Så fin mage du har! Er 34 uker selv i dag og føler meg diger ift deg[8|] skal vi bytte?[:D]
Hurra for 34 uker!

Da vi tok bildet i går kveld så sa sambo at uten klær så ser jeg ikke særlig gravid ut. Ser ut som jeg bare er litt større enn vanlig. Men det vises med klær på at jeg er gravid da. Har ikke prøvd å skjule det i det siste, men kanskje jeg fremdeles klarer det!

Så nydelig babymage [:D] Den var ikke så stor [:)]
Gratulerer med 34 uker også [:)]

Nei den er ikke så stor, og det var bra at Civciv la ut bilde av seg rett under så det er lettere å sammenligne. vi er jo like langt og hun er mye større enn meg!!

Kjempeflotte babymager begge to!

Her er min mage sisst gang i uke 37

Her er min mage nå i uke 34+2

Synes jeg er MYE større denne gangen!

Det er kjempestor forskjell på bildene dine. Du er jo mye større nå selv om du er 3 uker mindre på de nye bildene. Kjempefin mage har du altså[:)]

Takk takk[:D] Nydelige mager dere også! Fødte i uke 38 sisst da, så det er det sisste bildet jeg har fra den gangen. Lilleprinsessa var da 2740 g og 47 cm, så han var ikke stor akkurat... Håper nesten på en større denne gangen, men er jo veldig forskjellig på hvordan man bærer også. Gleder meg i alle fall til lillesøster kommer ut, er jo bare 6 uker igjen nå, kanskje bare 4 om denne også kommer et par uker før[:)]

Kjempe flotte mager på dere alle tre ;D

Få se flere babymager da!! [:D]

Jeg også vil se flere!

her er min mage i dag 31+3:)

Back
Topp