bilde tråd!!! ting og tang!!

Jonathan`s mamma

Gift med forumet
[:D][:D]nå er det på tide og ordne et tråd der vi kan sette inn bilder av barne rommet og bilder sjenerelt av alt det fine vi har kjøpt til nurkene våre[:D][:D]

Ja, så artig!! God Ideé!!

Jeg måå legge ut bilde av vuggen jeg kjøpt brukt for 500, er så fornøyd. Skal vil godt ha den v sengen og vugge henne når hun skriker (hih..så jeg slipper opp hele tiden...for det er vel sånn det funker???hehehe). Har vel fått det meste i hus. Eneste jeg kan tenkt på jeg mangler er en voksipose og ett leketeppe/krabbeteppe. Men en søt teppepose jeg har kan gjøre jobben litt med det.. :)

Har ikke pusset om noe barnrom her da vi har lyst flytte (kjøpe) om ett års tid... :)

Her er sengen, har litt lyst malen den hvit men vet ikke helt enda:

Næææh det så bra koselig ut! Jenta har noe å glede seg til der ja [;)] Skulle gjerne ha lagt ut bilde av vugga mi også, men får ikke til å legge ut en dritt her jeg.

PS: Koselig å "se" deg igjen FirstTime [:)]

nååh kozli :)

ej ska lege ut bilde av tinga + senga å vogga uti veka.. ska re dej opp ilag når mannen kjeme hejm frå sjøen no snart :)

ORIGINAL: ildrii

Næææh det så bra koselig ut! Jenta har noe å glede seg til der ja [;)] Skulle gjerne ha lagt ut bilde av vugga mi også, men får ikke til å legge ut en dritt her jeg.

PS: Koselig å "se" deg igjen FirstTime [:)]

Takk for det snuppa! Godt være "tilbake" og i dobbel forstand..hihi...var nok nær en liten breakdown på fredagen,,usj...
Hvorfor får du ikke lagt ut da? kan jeg assisterer deg?
[:D][:D]

Kjempe godt å ha deg tilbake FirstTime!!

Nydelig vugge du har kjøpt! Hvor fikk du tak i den?

Takk for det snuppa! Godt være "tilbake" og i dobbel forstand..hihi...var nok nær en liten breakdown på fredagen,,usj...
Hvorfor får du ikke lagt ut da? kan jeg assisterer deg?
[:D][:D]

Hmmm... ja det er mulig du kan det, men jeg skjønner altså ikke bæret av det der med bilder. Og jeg bruker mozilla firefox ( da ser det ut til at jeg ikke klarer å lime inn diverse linker engang) Når jeg går inn via explorer, er det ikke noe problem å legge inn linker... Jai ike fårstå [&:]

ORIGINAL: Monicus

Kjempe godt å ha deg tilbake FirstTime!!

Nydelig vugge du har kjøpt! Hvor fikk du tak i den?

Signerer denne.. :)

Her er teppet vi skal ha til vognen, jeg har sydd det selv. Som dere ser er jeg veldig glad i katter [:)]

Back
Topp