Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Fant ut at raskest på å printe bilder var meg selv..hehe..kjøpte meg fotoprinter (både en liten og en stor for sikkerhets skyld) - har aldri tid til å vente på bilder i posten[8D]
nå for tiden printer jeg selv..fremkaller aldri bilder utenom,,,da jeg bare bruker noen av de jeg tar til scrapping-albumet...men dersom man setter bildene i vanlig fotoalbum, og skal ha mangen, sa bruker jeg postfoto eller andre....
papir og blekk blir veldig dyrt om man skal printe masse![;)]
kjenner nå at jeg savner laserprinteren vi hadde på fotolinja på folkehøgskola.. *sukk*
Men jeg får jo ikke scrappa noe uten bilder, så jeg må sende av gårde alle julebildene fra i fjor, og sommerbildene, og ta en del nye nåsnart, har en kalender og en fire-fem eksplosjonsesker som skal lages.
e bruka postfoto dei e raske og billige, ofte tilbud med 65 øre bildet så d synes no e e ganske bra da[:D] mye rimeligere enn å printe ut sjøl sia blekket e så dyrt...