Bilde-print

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
Hvor er de raske, flinke og rimelige til å printe bilder?
Spør heller dere scrappedamer som sikkert printer noen bilder i året, enn på generell [8D]

Jeg syns nfoto, japanphoto og eurofoto, er både rimelig og raske. nfoto er vel best!

Fant ut at raskest på å printe bilder var meg selv..hehe..kjøpte meg fotoprinter (både en liten og en stor for sikkerhets skyld) - har aldri tid til å vente på bilder i posten[8D]

jeg printer alt av bilder sjøl, da får jeg det som jeg vil![:D]
Men før brukte jeg elkjøp og eurofoto, raske, billige og bra begge to!

nå for tiden printer jeg selv..fremkaller aldri bilder utenom,,,da jeg bare bruker noen av de jeg tar til scrapping-albumet...men dersom man setter bildene i vanlig fotoalbum, og skal ha mangen, sa bruker jeg postfoto eller andre....

papir og blekk blir veldig dyrt om man skal printe masse![;)]

kjenner nå at jeg savner laserprinteren vi hadde på fotolinja på folkehøgskola.. *sukk*

Men jeg får jo ikke scrappa noe uten bilder, så jeg må sende av gårde alle julebildene fra i fjor, og sommerbildene, og ta en del nye nåsnart, har en kalender og en fire-fem eksplosjonsesker som skal lages.

Så det blir noen hundre bilder ja[8D]

e bruka postfoto dei e raske og billige, ofte tilbud med 65 øre bildet så d synes no e e ganske bra da[:D] mye rimeligere enn å printe ut sjøl sia blekket e så dyrt...

Back
Topp