Bilde på lys

GinaC84

Glad i forumet
Hvordan gjør dere det?
Har litt lyst til og prøve det,[:)]

Printer ut bilde på kopipapir, legger det inntil lyset, legger bakepapir over, og stryker med strykjern på svak varme[;)]

ORIGINAL: Diddij

Printer ut bilde på kopipapir, legger det inntil lyset, legger bakepapir over, og stryker med strykjern på svak varme[;)]

Ok..Men Blir da kopiarket sittende på lyset da?

ORIGINAL: GinaC84

Jo, det som er meningen[;)]...Men tror det skulle være en måte til, hvor bare trykket kom på, husker ikke helt hvem som hadde det...

ORIGINAL: *MaCa*

Jo, det som er meningen[;)]...Men tror det skulle være en måte til, hvor bare trykket kom på, husker ikke helt hvem som hadde det...

Ja, arket blir fast. Vet at noen bruker blekkskriver og printer ut, og legger bildet inn mot lyset, stryker og motivet smitter over, men har ikke prøvd det selv.

Ok..[:D]takk for svar..
Kanskje litt branfarlig?

Kanskje litt branfarlig?

Mange mener det ikke er det, men her tok bildet fyr i fjor, så jeg vil påstå det er brannfarlig.

Kanskje litt branfarlig?

Mange mener det ikke er det, men her tok bildet fyr i fjor, så jeg vil påstå det er brannfarlig.

Ok.Kanskje en litt dum julegave da[&:]

Synes det er en fin julegave jeg, men jeg hadde sett mer på som en pynte gjenstand og og ikke et lys med barnebarn på som jeg kan tenne på...

Du får sette på en advarsel...[8D]

ORIGINAL: *MaCa*

Synes det er en fin julegave jeg, men jeg hadde sett mer på som en pynte gjenstand og og ikke et lys med barnebarn på som jeg kan tenne på...

Du får sette på en advarsel...[8D]

Ok..[:D]hehe.takk

Back
Topp