Bilde og status atm!

Fru Seigdame

Elsker forumet
sleng ut profilbildet og statusen din på facebook!

Og statusen er:
Kad legnem u krevet i hladno je,
i ti si lego prije mene i topal si
Znas da sam ja mala i sama,
ti mene pokrijas i dajes zagrljaj.
Dani su zahtjevni,
al sad je nasa noc Niko nije ko to... niko nije ko ti

setter opp bryllupsbudsjett og har kommet opp i 80 000 allerede, så nå gidder jeg ikke å trykke inn flere summer!;-)

Jeg og [ellaumbrella].

Status: Linn Therese gleder seg til julebord i morgen! Ribbe og sprit, what else do you need?

Status sist oppdatert på søndag; Mmmh. Finnbiff t middag ska bli nydeli. :-)

da var 30+ cupcakes ferdig og en redvelvet/cisco kake ferdig ;D håper det smaker i morgen!

Status; Dette blir den beste julen noensinne ?

Status:
Et sted ute på havet sitter en stappmett oljearbeider og kjeder ræva av seg, han er tissetrengt men orker ikke reise seg og gå på do før han likevel skal gå til kaffe. En gang jobbet han flere timer i strekk, og på den tiden det tar deg å lese dette har han bare tjent 100 kroner... ...Kopier dette på profilen din dersom du setter pris på en oljearbeider...

Ikke quote..[:)]

førbanna nabojævla!!! kan faen ikkje la bikkja engong gå ut å piss uten di terrorisere en m tekstmeldinge å melle en t mattilsynet før dyremisandling

wow. Eg er på nett. Og det er ikkje gjennom mobilt bredbånd mellom klokka 17:00 og 07:00. (og for (navnet til gubben) sin interesse, eg tok nettledningen direkte frå ruteren til macen... så det må vel fikses på når du kjem heim)

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

Status:
?"Hahahaha *HIKK!*"
"hahahhaahahha*HIKK!!*"(Snuppa får hikke hver gang hun ler[:D])

Det får M også...normalt eller..??

Marita Hormonmonster ber deg kopiere denne statusen, men bare hvis du tør. Gjør det, sa jeg. Gjøøøør det!

ORIGINAL: MiLfYwAy

Marita Hormonmonster ber deg kopiere denne statusen, men bare hvis du tør. Gjør det, sa jeg. Gjøøøør det!

HAHA så utrolig herlige dere er..[:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Her prøver jeg å ta et ordentlig kjærestebilde, meen neeeida[:D]

Stemmer heller for sånne kjærestebilder enn seriøse ass...[:)]

Status:

Dama tatoverte bilde av Clinton på det ene låret og Bush på det andre. Hun la seg ned i senga og spurte gubben om han kjente noen av dem. "De på låra kjenner jeg ikke, men han i midten må være Mullah Krekar!" ...Dama ble rasende og løp inn på badet og barberte vekk alt håret nedentil…….. Hun kom inn igjen på soverommet... og sa til gubben: "Nå da…"? "Se der ja…, sa gubben… Nå har han Krekar tatt frem advokaten sin….."

Stemmer heller for sånne kjærestebilder enn seriøse ass...[:)]

Hahaha, sant nok. Vi har gitt opp, vi er ikke i stand til det[:D]

Hardu forståelse for at barn med funksjonshemninger ikke har en sykdom? Atbarn med funksjonshemninger ikke leter etter en kur, men etter din og min aksept? 90 % av mine venner kommer ikke til å kopiere og lime inn denne i sitt statusfelt og la det stå minst 1 time. Er DU min 10%?

"tar nattan! håper alle får en god natt [:)] "

Back
Topp