Bilde-list

KrepsenErBlittMamma

Forumet er livet
Har en stor vegg i trappoppgangen jeg tenker å feste tre bilde-lister på (de lengste fra Ikea, er vel 150cm eller noe sånt)...

Tenker å sette de slik

eller noe sånt..
Så tenkte jeg å sette vanlige småbilder på (for har så mange av Lille jeg vil ha opp på veggen [;)][:)])..

Tror DU det blir bra?
Inspill??

jeg er vel egentlig litt for symmetri jeg da,-

eller

men kan bli bra om du "balanserer" bildene du setter der slik at det blir likevekt, om du skjønner[:D]

ORIGINAL: proudmummy

eller

men kan bli bra om du "balanserer" bildene du setter der slik at det blir likevekt, om du skjønner[:D]

Jeg tror det blir veldig fint!

eller

Jeg ville også satt de sånn, og "rotet" med bildenes symmetri om du skjønner[:D]
Ellers syns jeg det er vel så pent å bare henge de på veggen - er litt lei bildelister igrunnen[8D]

ORIGINAL: pustle

eller

Jeg ville også satt de sånn, og "rotet" med bildenes symmetri om du skjønner[:D]
Ellers syns jeg det er vel så pent å bare henge de på veggen - er litt lei bildelister igrunnen[8D]

Sign. [:)]

Jeg tror jeg også ville hatt hyllene rett over hverandre, syns det fort kan virke rotete hvis både de henger skjevt og at en i tillegg evt har bilder i forskjellige størrelser og fasonger oppå... [;)]

ORIGINAL: tf

Jeg tror jeg også ville hatt hyllene rett over hverandre, syns det fort kan virke rotete hvis både de henger skjevt og at en i tillegg evt har bilder i forskjellige størrelser og fasonger oppå... [;)]

Enig! [:D]

jeg likte forslaget ditt =) har tre grupper med to og to bildelister/hyller. synes det blir mer spennende, og du kan ha store bilder utpå kanten. synes det blir litt for kjedelig med symmetri. må ha litt spenning på veggen ;) men kanskje det blir i overkant med 3? jeg har den ene gruppen sånn:

________

ORIGINAL: lille snegle

jeg likte forslaget ditt =) har tre grupper med to og to bildelister/hyller. synes det blir mer spennende, og du kan ha store bilder utpå kanten. synes det blir litt for kjedelig med symmetri. må ha litt spenning på veggen ;) men kanskje det blir i overkant med 3? jeg har den ene gruppen sånn:

________

Bildene i stua henger to og to, og de henger slik [:)]

Skal prøve med bare to lister, så får vi se [:)]
Saken er den at det blir enklere å henge de opp slik høyt oppe når jeg slipper å måle og styre for at de skal bli helt likt på veggen [8D] heheh...
Veggen er ganske stor, og høy, så [:'(]

Back
Topp