pupple Forumet er livet 13 Jan 2007 #284 og puffen... (er d ikke det hunden heter???) kan jeg få se libresse med vinger????[:D][:D]
pupple Forumet er livet 31 Jan 2007 #287 skøyer-mannen.....[:D][:D][:D] kan jeg få se gerd liv valla????
pupple Forumet er livet 1 Feb 2007 #289 åååååååååå væmm va deh...??????????? den ekte harryn vil æ ha[;)][:D][8D] here she comes........
MinaMor Forumet er livet 3 Feb 2007 #292 Jeg vil se hmmmmmm en halvliter ( fordi det skal jeg ha i kveld[;)][8D])
pupple Forumet er livet 3 Feb 2007 #293 det så jammi ut men jeg står over et års tid jeg[;)] jeg vil nå se martin schanke (aner ikke åssen det skrives, men dere ved væm æ menår...)
det så jammi ut men jeg står over et års tid jeg[;)] jeg vil nå se martin schanke (aner ikke åssen det skrives, men dere ved væm æ menår...)
pupple Forumet er livet 8 Feb 2007 #296 han heter lille hopp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! og dette er billy boy... en prikkete sak!!!!!!!!!! kan jeg få se katten janson ??????????? (og gjerne farmor og husmusa hvis de skulle være på samme bildet[:D][:D][:D])
han heter lille hopp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! og dette er billy boy... en prikkete sak!!!!!!!!!! kan jeg få se katten janson ??????????? (og gjerne farmor og husmusa hvis de skulle være på samme bildet[:D][:D][:D])
kriztin1986 Glad i forumet 14 Feb 2007 #297 Jeg vill se... en Rosa frosk [:D] da var jeg forsein...[8D]