pupple Forumet er livet 7 Nov 2006 #222 inne på jærhagen... jeg vil se en tallerken med svinesteik (ikke fjordlands...[;)][:D])
pupple Forumet er livet 13 Nov 2006 #229 utrolig vittig at han dukka opp, har tenkt endel på han det siste for jeg syns hunden vår likner[:D][:D][:D][:D] knutsen & ludvigsen....
utrolig vittig at han dukka opp, har tenkt endel på han det siste for jeg syns hunden vår likner[:D][:D][:D][:D] knutsen & ludvigsen....
pupple Forumet er livet 13 Nov 2006 #232 hiiiiv og hoi!!! sjekk sabeltann.no dere... kul side med lyd!!! FLODE ønsker jeg å se!! puss puss så får du en....
hiiiiv og hoi!!! sjekk sabeltann.no dere... kul side med lyd!!! FLODE ønsker jeg å se!! puss puss så får du en....
pupple Forumet er livet 13 Nov 2006 #235 [link=http://www.alfons.se/index.shtml][/link] is og bjørnebær!?!??!! jammi..
pupple Forumet er livet 14 Nov 2006 #237 er det det du er??? Kan jeg få se vibeke seter ho i fra lekestue å labbetuss..
pupple Forumet er livet 14 Nov 2006 #238 jepp!!! her er han i munnen på hunden... og her er gutten! Kan jeg få se SIBBE???
pupple Forumet er livet 15 Nov 2006 #239 eeeg haaar miiista klinkekulå mi... endelig!!! de hadde gjemt seg[;)] fler må jo bli med på bildeleken!!!!!!! jeg vil gjerne se nalle maja
eeeg haaar miiista klinkekulå mi... endelig!!! de hadde gjemt seg[;)] fler må jo bli med på bildeleken!!!!!!! jeg vil gjerne se nalle maja
pupple Forumet er livet 16 Nov 2006 #240 se hva jeg fant på side 3... dårlig gjordt er det at ingen vil leke bildelek meg meg og mokka lenger [:(][:(][:(] her er en mikkel... kan jeg få se MIKKELINE (fra Bamse det og)
se hva jeg fant på side 3... dårlig gjordt er det at ingen vil leke bildelek meg meg og mokka lenger [:(][:(][:(] her er en mikkel... kan jeg få se MIKKELINE (fra Bamse det og)