Bilde, hentesett =)

**POPPSI**

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Julibarna2014
Snøkrystallene2021❄️

Så det gikk en tråd om hva folk hade planer om å ha på babyen hjem fra sykehuset [:)]Her er vårt hentesett =)
 En venninne av mamma som har strikket for oss[:D] 
Gleder meg son til lille prinsen kommer, og skal få på hentesettet sitt[:D][;)]
Vi tar nok på body og stømpikk, med dette utenpå (babyull) Oxo har vi med et ullpledd og et helseteppe[;)] 

Kjempe søtt [:D]

Det var nydelig. Her er mitt. Har strikket det selv.

ORIGINAL: Pocha

Det var nydelig. Her er mitt. Har strikket det selv.

Så flink du er[;)] Skulle ønske jeg oxo kunne strikke, er så skjønt med strikkede babyklær =) Har funnet en strikkedåpskjole oxo som jeg vill ha, mamma skulle høre om hun venninnen kunne strikke den, men spørs om hun vill siden den tar sikkert kjempe lang tid :p [:D]

Så fiiiint[:D] men bare lurer på en ting...hva er en stømpikk?[:-]

ORIGINAL: exene

Så fiiiint[:D] men bare lurer på en ting...hva er en stømpikk?[:-]

sign[:D] lurer også veldig på dette ordet[:D]

Vet ikke helt om dere er ironisk nå el hva :P hehe.. En strømpikk er en strømpebukse[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Poppsi

Vet ikke helt om dere er ironisk nå el hva :P hehe.. En strømpikk er en strømpebukse[:D][:D][:D]

hehe var faktisk ikke ironisk ment men tenkte nok i de baner etterpå[8D] regnet med at det måtte være noe sånt men hadde ikke hørt det ordet før[;)]

Hehe, tror kanskje det er et Bergensk ord :P  Jeg sier det hvertfall alltid[:D]  Men kan jo gjerne virke litt merkelig om man ikke har hørt det før=)

I dag har vi fått hentesettet i posten,som mamma har strikket til lillegutt:)
Gruver litt for at det er for stort..men håper ikke det!

i

så masse fine hente sett[:)]
her er det nett kjøpt inn nye blå klær,rekner ikkje med at gutten ville gått i lilla strikka dress[;)]

Hehe, tror kanskje det er et Bergensk ord :P  Jeg sier det hvertfall alltid[:D]  Men kan jo gjerne virke litt merkelig om man ikke har hørt det før=)

Jeg har bare hørt det her i Bergen hvertfall[:D]

Kjempefint hentesett, så koselig med hjemmestrikket! [:)]

hihi det sier eg og...e fra haugesund...men har en mor fra Bergen.. (tror alle på vestlandet vett ka det e da...)

Så det gikk en tråd om hva folk hade planer om å ha på babyen hjem fra sykehuset [:)]Her er vårt hentesett =)
En venninne av mamma som har strikket for oss[:D] 
Gleder meg son til lille prinsen kommer, og skal få på hentesettet sitt[:D][;)]
Vi tar nok på body og stømpikk, med dette utenpå (babyull) Oxo har vi med et ullpledd og et helseteppe[;)] 

Tror han kommer til å bli nyyyydelig i dette [:)]

Tror jeg oxo[:D][:D] Gleder meg til å ta det i bruk[:D][:D]

Back
Topp