Bilde for hundeglade mennesker

ORIGINAL: Nikki!

nydelig. fikk du en valp da??
er det vi kunne om vi hadde lånt ut vår hund=)

Valgte betalting jeg[;)] Tror ikke det hadde gått med en sånn avtale på denne rasen, da de ikke føder så mange valper[:)]

ORIGINAL: ROFLMAO!

var en fin japaneser ja!!!! hatt det selv for mange år siden, herlige skapninger asså! vil ha en til jeg og, men sambo mener de er for små (snåling)! Arrow var en sværing han og til å være japansk spisshund, moren var bare halve størrelsen hehehehehe! fin var han hvertfall!

Takker[;)] Ja, synes de er finest når det er litt størrelse på de. Søsteren min sin ser ut som en tispe[;)] Han er sååå liten. hehe.. nusselig da[:D]

ORIGINAL: MorTilSanderOgVetle

halladussen 

Helledussen så nusselig

Nåååw! Vil haa!! E det japansk spisshund forresten ? [:)]

[hr]
Ja, så jo forresten at det va det. Mamma har kikka på den rasen dær nemlig [;)]

ORIGINAL: Fridasinmamma

ORIGINAL: ROFLMAO!

var en fin japaneser ja!!!! hatt det selv for mange år siden, herlige skapninger asså! vil ha en til jeg og, men sambo mener de er for små (snåling)! Arrow var en sværing han og til å være japansk spisshund, moren var bare halve størrelsen hehehehehe! fin var han hvertfall!

Takker[;)] Ja, synes de er finest når det er litt størrelse på de. Søsteren min sin ser ut som en tispe[;)] Han er sååå liten. hehe.. nusselig da[:D]
hehehe, søte når de er små og ja! sambo ville ha samojed han da, manneutgaven av en japansk spisshund mente han, haha! men blei ikke det heldigvis for det blir for mye pelsstyr siden vi har to hårete katter fra før.

ORIGINAL: MorTilSanderOgVetle

halladussen 

Back
Topp