Bilde etter fødsel på facebook?

kommer ikke til å prioritere det nei.. og kommer til å stenge fb veggene våre dagene før og etter ks. mine nære venner og familie får jo beskjed på tlf :) nå har jeg gitt streng beskjed til de som vet det at INGENTING skal på facebook.. sist va det ene kusina til mannen min som gratulerte med dagen når jeg var ca 10 uker, åpent på fb og sa noe som fikk alle til å skjønne at jeg var gravid, jeg ble så sint! og rett etter fødsel når vi hadde senda sms rund, var det ene veninna mi som gikk rett på fb og gratulerte, idiotisk.

Kommer nok til å skrive på facebook og kanskje legge ut bilde, men tror det blir et bilde uten at hele ansiktet viser eller noe sånt :) Kommer også til å stenge veggen min for innlegg før og etter fødsel i tillegg til å renske litt opp i vennelisten :)

kommer ikke til å prioritere det nei.. og kommer til å stenge fb veggene våre dagene før og etter ks. mine nære venner og familie får jo beskjed på tlf :) nå har jeg gitt streng beskjed til de som vet det at INGENTING skal på facebook.. sist va det ene kusina til mannen min som gratulerte med dagen når jeg var ca 10 uker, åpent på fb og sa noe som fikk alle til å skjønne at jeg var gravid, jeg ble så sint! og rett etter fødsel når vi hadde senda sms rund, var det ene veninna mi som gikk rett på fb og gratulerte, idiotisk.

Virker som om noen bare MÅ være de første til å annonsere ting.
Kunne ikke falt meg inn å skrive noe på facebook om noen hadde fått baby og de ikke selv hadde nevnt det først.

Svigersøsteren min fikk baby i mars og vi fikk jo beskjed på mms med bilde av babyen. Hun skrev ikke noe om det på facebook og da har heller ingen andre noen rett til det. Etter noen dager byttet hun profilbilde til en babyhand og da begynte folk og gratulere. Og for meg er det en selvfølge. Skal ikke være nødvendig og måtte stenge veggen sin.
Og at andre legger ut de første bildene uten og ha klarert med foreldrene... nei da hadde jeg altså blitt så forbannet at jeg vet ikke hba jeg kunne funnet på å gjort!! :mad::mad::mad::mad:

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Virker som om noen bare MÅ være de første til å annonsere ting.
Kunne ikke falt meg inn å skrive noe på facebook om noen hadde fått baby og de ikke selv hadde nevnt det først.

Svigersøsteren min fikk baby i mars og vi fikk jo beskjed på mms med bilde av babyen. Hun skrev ikke noe om det på facebook og da har heller ingen andre noen rett til det. Etter noen dager byttet hun profilbilde til en babyhand og da begynte folk og gratulere. Og for meg er det en selvfølge. Skal ikke være nødvendig og måtte stenge veggen sin.
Og at andre legger ut de første bildene uten og ha klarert med foreldrene... nei da hadde jeg altså blitt så forbannet at jeg vet ikke hba jeg kunne funnet på å gjort!! :mad::mad::mad::mad:

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

nei sant!!!!! og er ille å må be folk holde det unna fb når jeg forteller at jeg er gravid!!!! vi blir å holde dato for ks hemmelig.. fordi vi vil være de første til å oppelve det. hvis ikek hadde svigermor garantert stått utenfor og røyka og stått klar med kamera for å knipse første bildet... ååååå guuuuuud jeg blir sint bare av tanken! sist sa vi at vi ikke ville ha beøk de første 14 dagene, etter 3 dager satte hun seg i bilen uten at vi visste det,for å kjøre 130 mil hit! ringte halvveis å sa fra! mannen som aldri blir sint, klikket! hun ble senda hjem etter en natt.

Jeg vet ikke. Mannen liker å være veldig privat og jeg er igrunn litt der selv, men vi har så masse venner over hele verden som vil se, men jeg tror det blir til at de som spør får se bildet :)

Det er skremmende å se hvor stort eksponeringsbehov noen har. :O MÅ være først og jeg har alltid tenkt at det virker som disse personene prøver å bevise noe :/

Skremmende at vordrende og nybakte foreldre selv ikke får dele nyheten om det nye mennesket de har skapt... :(

Sist la jeg ut at vi hadde fått en datter, uten bilde, vekt osv. dagen etter fødsel. Blir nok noe sånn nå også, ingenting under svangerskapet.

❤️Desembergull 2014❤️ ❤️Lykkelita 2012 ❤️

Lurt det med å stenge veggen på Fb. Det skal jeg gjøre denne gangen sånn at vi er de første som kan annonsere det!

❤️Desembergull 2014❤️ ❤️Lykkelita 2012 ❤️

nei sant!!!!! og er ille å må be folk holde det unna fb når jeg forteller at jeg er gravid!!!! vi blir å holde dato for ks hemmelig.. fordi vi vil være de første til å oppelve det. hvis ikek hadde svigermor garantert stått utenfor og røyka og stått klar med kamera for å knipse første bildet... ååååå guuuuuud jeg blir sint bare av tanken! sist sa vi at vi ikke ville ha beøk de første 14 dagene, etter 3 dager satte hun seg i bilen uten at vi visste det,for å kjøre 130 mil hit! ringte halvveis å sa fra! mannen som aldri blir sint, klikket! hun ble senda hjem etter en natt.
Kan jeg spørre hvorfor du skal ha ks? Siden du vet det allerede? :)

27.12.14
02.06.10

Vi gjorde det sist. Tror vi gjør det denne gangen også.. :)

Gravid med lillebrøster som kommer i desember/januar <3

Kommer nok til å skrive på facebook og kanskje legge ut bilde, men tror det blir et bilde uten at hele ansiktet viser eller noe sånt :) Kommer også til å stenge veggen min for innlegg før og etter fødsel i tillegg til å renske litt opp i vennelisten :)
Skal renske opp vennelista jeg og gitt:) er absolutt ikke alle som trenger å være der.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi kommer ikke til å legge ut bilde på facebook, men mulig at vi kommer til å legge ut oppdatering. Forrige gang sendte vi sms/mms til de nærmeste.

Sist sendte jeg ut melding i innboksen til de aller fleste, om at vi ville fortelle det sjøl, og at vi ikke ønsket bilder av barna våre på face. Ble bare godt mottatt! Mulig jeg skal ta meg en liten lignende runde denne gangen, for så til min forskrekkelse at lillesøsteren min annonserte fødselen til svigerinne/bror i januar - og de er ikke engang på face. Ellers pleier jeg å legge bilder jeg vil dele av barna på bloggen min - det spres liksom ikke på samme måte, og har rettighetene til bildene sjøl. Så legger jeg av og til en link på face da:-) Syns det er tryggere!

La ut et bilde etter et par timer da hun var vasket og surret inn i noen klær :) skal gjør det denne gangen også :)

Back
Topp