Bilde av testene våre

057e5ce3db6909d2662342bc4ddea918
testoman :p når teststreken er sterkere enn kontrollstreken ;-) hehe...
 
Første positive tester i dag (5+6 ifølge appen)! Har akkurat sluttet på pilla, så aner ikke hvordan syklusen er :eek: Så termin er jeg usikker på!

Fortsetter dere å teste etter positive tester? Eventuelt hvor lenge og hvor ofte? :) image.jpeg
 
63cb4511673d5273ec206cedda7978f6

Nr 1 fra høyre ble tatt noen dager før den i midten. Den i midten var tatt i uke 4. Halvsynlig positiv. Den til venstre ble tatt nærmere uke 5 :)
 
Har bare tatt en test, føler meg litt håpløs her jeg sitter å ser alle testene dere tar for å følge med på hcg nivået Er første barn så alt er nytt!
 

Vedlegg

  • ImageUploadedByBV Forum1466689053.653460.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1466689053.653460.jpg
    77,3 KB · Visninger: 72
Har bare tatt en test, føler meg litt håpløs her jeg sitter å ser alle testene dere tar for å følge med på hcg nivået Er første barn så alt er nytt!
Mer normalt å kun ta en eller to tester enn det virker her inne :) folk som er her inne tidlig har ofte prøvd lenge og er inne i teste gamet :) Du trenger egentlig ikke mer enn den ene positive testen! Blir ikke mer gravid av å ha 40 positive tester bak seg heller :)
 
Mer normalt å kun ta en eller to tester enn det virker her inne :) folk som er her inne tidlig har ofte prøvd lenge og er inne i teste gamet :) Du trenger egentlig ikke mer enn den ene positive testen! Blir ikke mer gravid av å ha 40 positive tester bak seg heller :)

Okei, godt å høre! Får smøre meg med tålmodighet og håpe at alt går bra
 
Back
Topp