Bilde av testene mine:-D

mamat2prinsesser&4prinser

Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Måtte bare teste idag og for og se om det er sant, joda de slo ut de
 


Hurra!
 


Esperanza skrev:
Er alle fra i dag??



Ja, og den rfsu sin slo nesten ikke ut, men alle de andre gjorde detTestoman? Ja, men er fordi jeg har vanskelig for og tro detIkke tatt med morgenurin!
 


Esperanza skrev:
Hehehe, godt å se det er flere av meg da ;)

Jeg mistet for et par mnd siden, så freaker ut litt når jeg ser testene ikke er så sterke. De er omtrent like strimlene dine. Men har ikke  IKM før 1.1 så det kan være grunnen.. Hadde trodd den skulle bli sterkere fra en dag til neste, men det gjorde den ikke..

Når har/hadde du IKM?


Hehe, er og blir testoman jeg ogUff, lei meg for at du har mistaMista selv i en SA sist, så er fortsatt litt nervøs og klarer ikke helt og tro på det! Har ikm den 31 desStår og på testene fra BT at fargen ikke har noe og si og kan variere fra test til test. Positiv er positivGratulerer så mye med spiren. Måtte den klare seg fast de neste 8 mndene<3
 


linusisvingen skrev:
Oi, godt det ikke er bare jeg som er testoman her=)
Legg de under bildeforumet da vel=)



Hihi, ja tror nesten ikke på det. Ikke gått opp for oss egl ennåSå mååå bare teste.. Lagt inn på bildeforummet også
 
Haha, der var det lite tvil! Og godt å se flere testomane! Jeg og er ekstrem:P
 


Gullungene til M! skrev:
Haha, der var det lite tvil! Og godt å se flere testomane! Jeg og er ekstrem:P


Nei, jeg bare mååå teste. Må man, så må manKommer til og teste neste uke også. Med digital så jeg ser om hcg`en går opp som den skal:-) Klor deg fast lille spire
 


mammatil2prinsesser skrev:


Gullungene til M! skrev:
Haha, der var det lite tvil! Og godt å se flere testomane! Jeg og er ekstrem:P


Nei, jeg bare mååå teste. Må man, så må manKommer til og teste neste uke også. Med digital så jeg ser om hcg`en går opp som den skal:-) Klor deg fast lille spire



Tenkte å kjøpe en ukestest i morgen for å teste - se at det går riktige veien, ser jo forsåvidt på styrken på strekene på strimlene at det er veldig til hcgproduksjon - men er ekstra morsomt med de digitale.. :)
 


Gullungene til M! skrev:


mammatil2prinsesser skrev:


Gullungene til M! skrev:
Haha, der var det lite tvil! Og godt å se flere testomane! Jeg og er ekstrem:P


Nei, jeg bare mååå teste. Må man, så må manKommer til og teste neste uke også. Med digital så jeg ser om hcg`en går opp som den skal:-) Klor deg fast lille spire



Tenkte å kjøpe en ukestest i morgen for å teste - se at det går riktige veien, ser jo forsåvidt på styrken på strekene på strimlene at det er veldig til hcgproduksjon - men er ekstra morsomt med de digitale.. :)

Ja, veit. Rart med det, men med de digitale får man det lissom litt mer svart på hvitt!?

 
Gratulerer!! Jeg bruker strimmeltester, og de er helt like strimmeltestene dine 
 


Rugekasse skrev:
Gratulerer!! Jeg bruker strimmeltester, og de er helt like strimmeltestene dine 


Gratulerer så mye med en liten spireemoticon  Jaaah, de er fiiine er de
 
Oisann..det var en pen "liten" samling!!

Gratulerer såå mye
 


Camilla-arriane skrev:
Oisann..det var en pen "liten" samling!!

Gratulerer såå mye

*fniiis*Takk og gratulerer så mye med en liten spire til deg også

 
Back
Topp