mamat2prinsesser&4prinser
Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Måtte bare teste idag og for og se om det er sant, joda de slo ut de
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er alle fra i dag??Esperanza skrev:
Hehehe, godt å se det er flere av meg da ;)Esperanza skrev:
Jeg mistet for et par mnd siden, så freaker ut litt når jeg ser testene ikke er så sterke. De er omtrent like strimlene dine. Men har ikke IKM før 1.1 så det kan være grunnen.. Hadde trodd den skulle bli sterkere fra en dag til neste, men det gjorde den ikke..
Når har/hadde du IKM?
Oi, godt det ikke er bare jeg som er testoman her=)linusisvingen skrev:
Legg de under bildeforumet da vel=)
Haha, der var det lite tvil! Og godt å se flere testomane! Jeg og er ekstrem:PGullungene til M! skrev:
mammatil2prinsesser skrev:
Haha, der var det lite tvil! Og godt å se flere testomane! Jeg og er ekstrem:PGullungene til M! skrev:
Nei, jeg bare mååå teste. Må man, så må manKommer til og teste neste uke også. Med digital så jeg ser om hcg`en går opp som den skal:-) Klor deg fast lille spire
Gullungene til M! skrev:
mammatil2prinsesser skrev:
Nei, jeg bare mååå teste. Må man, så må manKommer til og teste neste uke også. Med digital så jeg ser om hcg`en går opp som den skal:-) Klor deg fast lille spire
Tenkte å kjøpe en ukestest i morgen for å teste - se at det går riktige veien, ser jo forsåvidt på styrken på strekene på strimlene at det er veldig til hcgproduksjon - men er ekstra morsomt med de digitale.. :)
Gratulerer!! Jeg bruker strimmeltester, og de er helt like strimmeltestene dineRugekasse skrev:
Oisann..det var en pen "liten" samling!!Camilla-arriane skrev:
Gratulerer såå mye