Bilde av tattoen

Linni

Forumet er livet
VIP
Hei hei jenter.
Det var noen som lurte fælt på hvordan tattoen ble etter jeg fødte og her er bilde.
Men til dere som har født og vet hvor fort magen går ned vær så snill og overse magen min.
Det er bare en uke skal få den helt flat igjen men må bare ha litt tid til på meg [;)]

Dette er en uke siden

Detter er i dag

syns magen din så veeeldig flat ut jeg Linni!!!.håper min blir like flat igjen.Går alt bra med den lille??

Magen?? Hvilken mage?? Den er jo borte allerede jo!! Jeg kunne drept for en så flat mage![;)][:D]

Oi, er nok mange som misunner deg den magen så tidlig etter fødsel!

mage du... hehe.. er jo heilt flat etter ei veka jo!
missunlig....[:)]

Magen din er jo flat den!!!!
Heldig med tattooen din du,jeg fikk strekkmerke rett over min, ikke skikkelig stygg, kunne vert verre, men allikevel ikke noe å vise frem lenger.

Ser ikke ut som du akkurat har født ni.. Pannekake mage [:)]
LITT misunnelig her jeg sitter da.. [:(]

Magen?? Hvilken mage?? Den er jo borte allerede jo!! Jeg kunne drept for en så flat mage!

signerer denne

klem[:)]

Fin tattis altså....og den magen skulle jeg gjerne hatt! Jeg er ganske slank, men lover deg at min mage er større enn din...dårlig gjort altså[:-] skikkelig sur[;)]

Neida...heldig er du.

Klem, M

Nå så jeg tatoveringen din Close up, og den er helt lik min! Morsomt. Jeg har bygget på min igjen for noen år siden, så den ser ikke sånn ut lengre da, men det er liksom basisen i min tatovering nå. Hvor har du tatovert deg hen?

... Fin mage ja, det tok ikke lang tid!

Oiii flat mage jo, gleder meg bare til min store mage er blitt borte jeg også, og bytta mot en baby[:D]

Har du fått unge i det hele tatt?????

Du har jo ikke mage jo. [:)] Kan være stolt av det ja.

helt enig med miri23 [:)]

er det mulig...
du har jo flat mage[:D]
heldigrisen[:D][:D]

Glem tatooen....Fy fader.... FOR en mage....
Sikker på at det ikke er et FØR bilde vi ser....hehe!!

Sånn vil jeg også ha!!!!!
SNufs!!

He he he nei er ikke det. Fødsel stripa på magen viser enda [;)]
Hadde flatere mage før jeg ble gravid men vekta er mindre nå en før jeg var gravid så den forstår jeg ikke helt [8|]

det er bare en uke siden du fødte å så ser du slik ut???takk å pris,det er håp[:D]

Thihihi....skal legge ut bilde av magen min en uke etter jeg har født så får dere opp humøret jenter, for den kommer GARANTERT ikke til å se slik ut!! ....merkelig, syns nå plutselig at jeg hadde utrolig fin mage FØR jeg ble gravid, det syntes jeg ikke da...hehehe....

Back
Topp